Gjest Lurer litt på dettte Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 JEg lagrer bildene våre på pcen + på fotoknutsen. Bør jeg lagre dem på minneminne el cd også? Hva gjør dere andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vi har en ekstern harddisk vi legger slike ting over på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 De bildene som er veldig viktige, lagres både på selve maskinen, på cd, fotoknudsen.no og picasa. Bilder jeg bare lagrer fordi jeg kanskje får bruk for dem, lagrer jeg på picasa alene. Bilder jeg vet jeg skal fremkalle til fysisk album, legger jeg alltid over på fotoknudsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ligger på PCen en stund, men de tar mye plass ("store" bilder). Tar iblant noen skippertak og brenner på CD og DVD, ellers legger jeg dem i tillegg på fotoknudsen og en ekstern harddisk. Mye jobb. Savner tiden da man fremkalte bilder og satte dem i album, og det var det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg lagrer bilder på en ekstern harddisk. Med jevne mellomrom går jeg gjennom dem og plukker ut de beste som blir framkalt og satt i album. Disse bildene blir også brent på en CD som ligger her på jobben. Jeg er veldig glad i bildene mine, og marerittet er at de blir borte.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 På en ekstern harddisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 På pc'n og noen ganger (typisk etter sommerferien) brenner jeg også en cd som pappan får med bilder av hva vi har gjort i sommer, så han har på en måte en backup for meg. Har også brent backup-cd for meg selv. Burde vel gjøre det igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my31 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lagrer de på to cd-er. En som jeg beholder selv og den andre får mamma. Og så leggger jeg de på en ekstern harddisk. Har fortsatt alle bildene på pc-en også, men etterhvert som de tar opp plassen så må jeg vel slette de derfra. Mitt verste mareritt om bildene mine skulle bli borte for alltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurer litt osv.. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vi har en ekstern harddisk vi legger slike ting over på. Det høres lurt ut...men hva er en ekstern harddisk? Koster? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det høres lurt ut...men hva er en ekstern harddisk? Koster? En ekstern harddisk er en harddisk på samme måte som den du har inne i PC'en din. De fåes i alle størrelser og prisklasser, og hvis du googler "ekstern harddisk" finner du flere artikler og tester. Poenget er at det er trygt å ha ting to steder, og en ekstern harddisk er liten og lett å lagre et brannsikkert sted. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Brenner doble DVD/CD-rom, lagrer den ene i en safe. Laster i tillegg opp brorparten til en online lagringstjeneste. Har planer om å skaffe en ekstern harddisk nå i sommer og bruke som fotolagringsenhet, den vil i så fall erstatte én av de to kopiene jeg vanligvis brenner på plate. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.