Gå til innhold

normalt??

Anbefalte innlegg

Gjest napleonsjenta
Skrevet

Typen min har det med å kødde en del, men begynner å bli litt vel lei denne form for tøys. Han sier rett som det er at ja, om du vimser rundt så deilig som du er så blir jeg nødt til å voldta deg, å, du ser så sexy ut i dag, må jeg nesten bare voldta deg her altså osv...Eller i senga, hvis jeg ikke har særlig lyst, kommer det igjen"å, men da må jeg nesten voldta deg her altså". Utrolig lei dette tullet, tenner han på det?? Eller er det mulig å ha så dust humor hele tida? Han er voksen mann på 37 år. –

Skrevet

Noe så totalt avtennende... Hadde sagt det til ham.

Usj a min!

Skrevet

Av og til står det jo i f.eks nettavisen at "mange kvinner fantaserer om voldtekt" osv...

Kanskje "tøyser" han med dette fordi han tror det skal tenne deg? Du må nok bare si det som det er, at det ikke funker for deg..

Skrevet

Noen bruker begrep som de selv ikke forstår at kan være krenkende. Så si i fra på en klar måte at dette ikke er koselig for deg.

Egentlig tror jeg vel bare at han prøver å gi deg et kompliment for at du er flott.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg syns d bare høres morsomt og flørtende ut jeg, du vet jo at han ikke mener voldtekt i ordets rette forstand....

men om du ikke liker det, så si klart fra til han at du foretrekker han bruker andre ord.

I hans hodet er kanskje dette komplimenter, at du er så sexy at han må voldta deg hehe, men kanskje du får litt dårlige assosiasjoner pga hans ordvalg.

Skrevet

Han er sikkert 37, men voksen høres han ikke ut. Du får bare gi ham tydelig beskjed om at du ikke setter pris på dette.

Gjest bareentanke
Skrevet

Du kan ikke be han droppe første delen av ordet da? Altså at han i stedet sier ta deg? Liker du ikke det heller, ser jeg ingen annen løsning enn å fortelle han at du ikke liker hverken ordet eller utspillene hans på dette området.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...