Gjest Sutreberta Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Er det vanlig å bli lam, nummen og døv i hodet under ett migrene anfall ? Har migrene men aldri opplevd noe sånt før. Pleier vanligvis bare å bli veldig dårlig og spyklar. Hører kanskje med til historien at jeg har hatt vondt i hodet i 2 uker fra og til. Noen uker før det igjen var jeg i en bilulykke og fikk hjernerystelse og nakkesleng blant annet. Skal uansett til legen i morgen. For dette holder jeg ikke ut. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Svigerinna mi pleier iallefall å få problemer med å uttale ord når hun får migrene. Kjennes som tunga og munnen på en måte blir lammet... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Kom deg til legen. Men nummenhet i diverse kroppsdeler (inkludert munnen/tunga) er helt normalt ved migreneanfall. Likeså at man hverken tenker klart, husker ord eller klarer å uttale de. Det er blant annet dette som gjør migrene til tortur for meg. Jeg klarer ikke en gang å ytre at jeg har migrene ved enkelte anfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.