janeymor Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kanskje noen vet... Jeg er på jakt etter noen stilige bilderammer som jeg kan bruke til de flotte fame-bildene jeg har kjøpt og fått på cd. Når man bestiller ut bildene hos fame får man de jo med flotte rammer, men nå har jeg de bare digitalt.. Ønsker meg en stor stående ramme )som kan stå på gulvet) som det er plass til flere bilder på (som den de har perfect home). For å handle hos perfect home må man jo holde homeparty, og jeg tror timingen nå før ferien er litt dårlig... Noen som vet? Selger fame bare rammer hvis man har tatt bilder hos dem og kjøpt bildene på cd? Hmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kan aldri tenke meg at de nekter å selge bare en ramme, de vil jo tjene penger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.