Gjest baldriansen Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har veldig lett for å brekke meg, som barn orket jeg ikke spise krem av den grunn. Klarer heller ikke tannkrem som skummer. Har brukt en type som ikke gjør det i det hele tatt, men den finnes ikke lenger. Hva skal jeg prøve nå? Har noen tips til tannkrem med fluor som skummer lite, og hva smaker den? Takk, 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Zendium er ganske lavtskummende, inneholder ikke så mye såpestoff som andre merker. Finnes i mange varianter. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg blir også kvalm av tannpuss, men trikset mitt er å passe på å ikke pusse for lenge, og ikke ha for mye tannkrem på tannkosten, jeg spytter ut om det blir for mye skum. så skyller jeg tennene straks i vann - og så en fluorskylling. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg tror jeg har Zendium (grønn tube kjøpt på apotek). Den skummer nesten ikke, og smaker veldig lite. For lite for min smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.