nedtelling Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vi skal ha bilferie i år, skal kjøre helt opp til Hammerfest. I bilen må vi jo ha noen aktiviteter.. (ellers kommer jeg til å sove meg gjennom stoooore deler av Norge ) Jeg holder på å lage skjema og setter inn utklipp av diverse ting, men så plutselig så blir jeg helt blank... Kom gjerne med tips takk..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Veiskilt (50-sone, forkjørsvei, E6, rundkjøring, elgskilt osv), stedsnavn du vet dere skal passere (med navnet på skilt), bensinstasjonlogoer (Esso, Statoil), butikker (REMA1000, Coop Marked), kjøretøy (traktor, sykkel, bil med campingvogn, buss osv), kan også spesifiseres ut fra farge eller merke (f.eks. blå traktor, gul bil), dyr (katt, hund, sau, hest, måke osv), fotball/fotballbane. Greit å ha noe å holde på med på veien ja. God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kjør innom en Statoil-stasjon, så får dere et aktivitetshefte med bl.a. bilbingo (i hvert fall hadde de det de to foregående sommerferiene). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Kjør innom en Statoil-stasjon, så får dere et aktivitetshefte med bl.a. bilbingo (i hvert fall hadde de det de to foregående sommerferiene). Takk for tips.. det skal sjekkes ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Veiskilt (50-sone, forkjørsvei, E6, rundkjøring, elgskilt osv), stedsnavn du vet dere skal passere (med navnet på skilt), bensinstasjonlogoer (Esso, Statoil), butikker (REMA1000, Coop Marked), kjøretøy (traktor, sykkel, bil med campingvogn, buss osv), kan også spesifiseres ut fra farge eller merke (f.eks. blå traktor, gul bil), dyr (katt, hund, sau, hest, måke osv), fotball/fotballbane. Greit å ha noe å holde på med på veien ja. God tur! TAKK.. supert------ Joda, med så lang tur så må vi jo finne på noe morsomt. Skal innom NILLE og kjøpe gevinster for store og små! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.