Gå til innhold

ønsker tips ang bilbingo

nedtelling

Anbefalte innlegg

Vi skal ha bilferie i år, skal kjøre helt opp til Hammerfest. I bilen må vi jo ha noen aktiviteter.. (ellers kommer jeg til å sove meg gjennom stoooore deler av Norge ) Jeg holder på å lage skjema og setter inn utklipp av diverse ting, men så plutselig så blir jeg helt blank... Kom gjerne med tips takk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veiskilt (50-sone, forkjørsvei, E6, rundkjøring, elgskilt osv), stedsnavn du vet dere skal passere (med navnet på skilt), bensinstasjonlogoer (Esso, Statoil), butikker (REMA1000, Coop Marked), kjøretøy (traktor, sykkel, bil med campingvogn, buss osv), kan også spesifiseres ut fra farge eller merke (f.eks. blå traktor, gul bil), dyr (katt, hund, sau, hest, måke osv), fotball/fotballbane.

Greit å ha noe å holde på med på veien ja. God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør innom en Statoil-stasjon, så får dere et aktivitetshefte med bl.a. bilbingo (i hvert fall hadde de det de to foregående sommerferiene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør innom en Statoil-stasjon, så får dere et aktivitetshefte med bl.a. bilbingo (i hvert fall hadde de det de to foregående sommerferiene).

Takk for tips.. det skal sjekkes ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiskilt (50-sone, forkjørsvei, E6, rundkjøring, elgskilt osv), stedsnavn du vet dere skal passere (med navnet på skilt), bensinstasjonlogoer (Esso, Statoil), butikker (REMA1000, Coop Marked), kjøretøy (traktor, sykkel, bil med campingvogn, buss osv), kan også spesifiseres ut fra farge eller merke (f.eks. blå traktor, gul bil), dyr (katt, hund, sau, hest, måke osv), fotball/fotballbane.

Greit å ha noe å holde på med på veien ja. God tur! :)

TAKK.. supert------

Joda, med så lang tur så må vi jo finne på noe morsomt. Skal innom NILLE og kjøpe gevinster for store og små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...