Gjest Activia Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tar et barn skade av å se mamma eller pappa drikke to glass vin, eller deler en flaske vin? Hvorfor skulle barn ta skade av det? Ja man kan jo lure på om de kampanjene som er, for å få foreldre til å senke alkoholinntaket ovenfor barna er hysterisk? Eller kanskje det bare er hypersensitive barn som reagerer på det? Jeg sier ikke at det dere gjør nødvendigvis er skadelig for barna. Men generelt sett så lurer jeg på hvor grensen går mellom kos og fyll? Jeg tror de færreste foreldre som drikker mye alkohol sier at det er fyll. De kaller det å "kose seg" Jeg merker selv at jeg endrer meg etter ett glass rødvin eller øl. jeg blir roligere. Men hvordan vet jeg om mitt barn oppfatter meg som rolig. Det barnet (som jeg ikke har ennå) kan oppfatte meg som fjern og dopa eller bare anderledes på en måte som er skremmende. Men kanskje det bare er følsommme barn som merker sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.