Gjest Slitsom i dag Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Gutten min er snart 9 mnd og har de siste 4 dagene vært ekstremt grinete. Han kan ikke sitte på gulvet å leke. Begynner å grine etter noen minutter. Har krabber etter meg over alt å sutrer. Får ikke gjordt noe i huset. Han sover nesten ikke på dagtid men sovner ikke før seint på kvelden selv om han er trøtt. Ligger å ruller rundt i sengen. Kan det være tenner? Har ikke fått noen ennå. Jeg skal egentlig på en etterlenget bursdagsfest i helga men drar ikke vist han er sånn da. Får meg ikke til å overlate 2 barn til pappa`en vist at lillegutt er sånn da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Lillemann her i huset var slik når tennene kom. Han var også ca 8 mnd og var før den tid verdens greiest, roligste unge. Jeg skal si det ble et sjokk for oss foreldre når tennene kom. Vi var liksom ikke vant til at gutten gråt eller var i ulage i det hele tatt og så survet han plutselig _hele_ tiden. Det var uvant og slitsomt men dessverre en høyst naturlig del av å ha baby i hus, fikk vi lære:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.