Gjest Alenemamman til Lille Sol Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 For tre somre siden klipte barnefar håret til min datter. I fjor klipte hun det selv. Nå har han klippet igjen. Vi skal til frisøren i morgen å rette opp. Han har filmet henne naken og fortalt at det spøker her. Barnet tør knapt nok sove av redsel for spøkelser og liker ikke sangen bæ, bæ lille lam, for den synger far når han filmer. Hun er nå ni år. Overreagerer jeg på at dette er galt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reaktor Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg reagerer vel på å filme en niåring naken, men resten var vel ikke så forferdelig ille? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 At han klipper håret er vel ikke det verste. Irriterende, ja, men ikke mer. At han filmer henne naken og skremmer henne med spøkelser var langt langt verre. Spesielt filmingen får alle alarmklokkene til å kime inni hodet mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Som hos de andre så ringer bjellene kraftig hos meg også når du sier han har filmet henne naken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, du overreagerer ikke...! Sånn det blir framstilt her nå så høres han litt syk ut. Og uansett så reagerer barnet ditt: det er tydelig det ikke er noe artig for henne med hverken filming eller synging når hun nå ikke engang tåler å høre uskyldige bæ bæ lille lam; da er jo sangen tydelig blitt ødelagt for henne.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er ikke normalt at han filmer henne naken!!! Det er heller ikke så smart å skremme henne med spøkelser, men det med filmingen høres sykt og skremmende ut. Og hvorfor synger han bæ bæ lille lam når han filmer??? Bisarr og merkelig ting å gjøre, kjenner jeg grøsser over det du forteller!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg reagerer vel på å filme en niåring naken, men resten var vel ikke så forferdelig ille? Å fortelle et barn at det spøker i huset er helt horribelt, synes nå jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg skjønte ikke hvor håret kom inn i denne sammenhengen, men å fortelle et barn at det spøker i huset er helt uakseptabelt. Å filme naken - kommer helt an på settingen. Om hun bader i hagen er det vel ikke så rart, og helt noe annet enn om hun "alltid" er naken når han filmer.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reaktor Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg skjønte ikke hvor håret kom inn i denne sammenhengen, men å fortelle et barn at det spøker i huset er helt uakseptabelt. Å filme naken - kommer helt an på settingen. Om hun bader i hagen er det vel ikke så rart, og helt noe annet enn om hun "alltid" er naken når han filmer.. Bader niåringer nakne i hagen? Og blir filmet av far samtidig? Skeptisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bader niåringer nakne i hagen? Og blir filmet av far samtidig? Skeptisk Vet ikke, det kommer nok helt an på ni-åringen. Noen er mer umodne og barnslige enn andre. Det viktigste er dersom mor reagerer, hun kjenner både barnet og faren. Noen linjer på et forum kan tolkes i mange retninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva hårklippingen og turen til frisøren har med dette å gjøre, er over min fatteevne... Men resten er aboslutt alarmerende, og jeg ville meldt fra til barnevernet slik at de får sjekket forholdet hos far. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva hårklippingen og turen til frisøren har med dette å gjøre, er over min fatteevne... Men resten er aboslutt alarmerende, og jeg ville meldt fra til barnevernet slik at de får sjekket forholdet hos far. Over din fatteevne, faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Over din fatteevne, faktisk. ...faktisk... Hadde du noe poeng? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg får litt sånn thriller-vibber av dette her. Menn kan være ufattelig keitete, det med hårklippen kan være godt ment,noen menn forstår bare ikke slike ting. Filming naken av en 6åring? Varselbjeller for fullt hos meg, så sant hun feks ikke bader eller noe annet uskyldig (og om han "alltid" filmer henne naken). å fortelle at det spøker er jo på bærtur, det med sangen skjønner jeg ikke, har han en skrue løs? Men kan du ikke snakke med ham istede for å snakke med oss? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Over din fatteevne, faktisk. Hva i all verden mener du; er det du som er faren eller?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg får litt sånn thriller-vibber av dette her. Menn kan være ufattelig keitete, det med hårklippen kan være godt ment,noen menn forstår bare ikke slike ting. Filming naken av en 6åring? Varselbjeller for fullt hos meg, så sant hun feks ikke bader eller noe annet uskyldig (og om han "alltid" filmer henne naken). å fortelle at det spøker er jo på bærtur, det med sangen skjønner jeg ikke, har han en skrue løs? Men kan du ikke snakke med ham istede for å snakke med oss? Hjelp, 9 ikke 6 år, da er det virkelig ikke ok med filming naken! Men som sagt, enkelte menn er keitete, det kan være godt ment. Snakk med ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ...faktisk... Hadde du noe poeng? Det var ikke så veldig høflig skrevet. Det var mitt poeng. Når noe er utenfor ens fatteevne, så er det rimelig dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg håper dette er et trolleinnlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det var ikke så veldig høflig skrevet. Det var mitt poeng. Når noe er utenfor ens fatteevne, så er det rimelig dumt. Det er din tolkning, det kan også tolkes som om jeg er den fryktelig dumme...see? Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hårklipping er viktig i denne sammenhengen, kan du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Filmet henne naken....? Den der er vel litt spesiell....? Ellers er det veldig praktisk med litt kortere hår, jeg må mase hele tiden for å få min 10 åring til å gre håret... Men du bør vel snakke med faren og bli enig med han at han ikke skal a) skremme ungen og ikke klippe håret hennes dersom hun vil spare.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.