Gå til innhold

Drømmen om hår til skuldrene

Gjest Alenemamman til Lille Sol

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Som hos de andre så ringer bjellene kraftig hos meg også når du sier han har filmet henne naken...

...for ikke å snakke om at han alltid synger Bæ, bæ lillelam når han filmer henne.... *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er din tolkning, det kan også tolkes som om jeg er den fryktelig dumme...see?

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hårklipping er viktig i denne sammenhengen, kan du?

Hun er nok veldig irritert over det også, da med tanke på overskriften hun har valgt. Men jeg er enig i at det er langt mer alvorlig at far filmer en naken 9-åring mens han synger bæbæ lille lam, enn at han klipper håret hennes.

Men har han klippet det selv, siden de må til frisøren for å fikse det opp? Er ikke det litt smårart det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alenemammaen til Lille Sol

Hun er nok veldig irritert over det også, da med tanke på overskriften hun har valgt. Men jeg er enig i at det er langt mer alvorlig at far filmer en naken 9-åring mens han synger bæbæ lille lam, enn at han klipper håret hennes.

Men har han klippet det selv, siden de må til frisøren for å fikse det opp? Er ikke det litt smårart det også?

Han har klippet selv. Jenten har kort hår på den ene siden bak, langt hår over det ene øret, kort hår over det andre øret.

Han hadde også gått fra henne på Danskebåten i løpet av uken, men hun hadde gråtende funnet noen som hjalp henne til å rope han opp over høytaleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alenemammaen til Lille Sol

Hva hårklippingen og turen til frisøren har med dette å gjøre, er over min fatteevne...

Men resten er aboslutt alarmerende, og jeg ville meldt fra til barnevernet slik at de får sjekket forholdet hos far.

Barnevernet vil ikke gjøre hjemmeundersøkelser hos far fordi offsielt er det en dom i saken og de kan ikke heve seg over den.

Uofsiielt fordi de sendte en representant de som han fløy på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernet vil ikke gjøre hjemmeundersøkelser hos far fordi offsielt er det en dom i saken og de kan ikke heve seg over den.

Uofsiielt fordi de sendte en representant de som han fløy på.

Ok så det er flere alarmerende ting her, instansen over barnevernet?? Politiet? Noe må jo gjøres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alenemammen til Lille Sol

Ok så det er flere alarmerende ting her, instansen over barnevernet?? Politiet? Noe må jo gjøres...

Skolen meldte han til politiet med mistanke om seksult misbruk. Saken henlagt fordi barnet sa hun savnet far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skolen meldte han til politiet med mistanke om seksult misbruk. Saken henlagt fordi barnet sa hun savnet far.

Ja, vet ikke hva mer jeg kan si jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attekattenoa

Jeg har ikke så mye greie på jus, men er ikke en henleggelse det motsatte av en dom?

Du skriver at barnevernet ikke vil gjøre noe fordi det er en dom i saken, samtidig som du sier politiet har henlangt saken.

Jeg må også si at jeg ikke forstår helt fokuset ditt. Det er misstanke om at far missbruker din datter, og det du har fokus på er at han har klippet håret hennes? Tror det kan lønne seg å sortere hva som er viktig når du søker hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye greie på jus, men er ikke en henleggelse det motsatte av en dom?

Du skriver at barnevernet ikke vil gjøre noe fordi det er en dom i saken, samtidig som du sier politiet har henlangt saken.

Jeg må også si at jeg ikke forstår helt fokuset ditt. Det er misstanke om at far missbruker din datter, og det du har fokus på er at han har klippet håret hennes? Tror det kan lønne seg å sortere hva som er viktig når du søker hjelp.

Jeg stusset også litt på det med henleggelse og dom. Om barnevernet ble fysisk angrepet, vil de vel ikke slutte å komme? Da tar de vel med seg forsterkninger neste gang, eller virkelig girer opp kartleggingen og anmelder far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svava

For en tråd! Overskriften kan tolkes dithen at det er noen som drømmer om langt hår, og så handler tråden om filming av et nakent barn, en far som skremmer sitt barn så hun ikke får sove, og som angriper hjemmebesøk fra barnevernet, og en sak om seksuelt misbruk som blir henlagt fordi datteren savner sin far???

For barnet sin skyld håper jeg inderlig at dette er et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...