arnica Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da skal yngstemann snart begynne på skolen, og vi må vel ut og kjøpe skolesekk. Er det noen som har testet årets skolesekker mon tro? Snuppa ønsker seg rosa sekk med hester på fra Troll. Hvilken sekk er best å bære? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Begge mine har hatt Troll-sekker fra 2. trinn og vi har vært veldig fornøyde med dem. i Sør-Trøndelag får alle skolestartere gratis sekk fra skolen/Trygg trafikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Troll er et godt valg. Og ungene digger dem....mange har imidlertyid denne, så det er temmelig sikkert at noen i klassen har den samme. Men det har aldri vært noe problem hos mine barn Lykke til med skolestart! Det kommer en spennende tid både for barn og foreldre (mine skal opp i 5. og 3. nå, tida flyr....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Her vi bor har veldig mange Becmann-sekker. Vi har vært veldig godt fornøyde med dem. Eldstemann hadde sin i 4 år - han har nettopp kjøpt ny som han skal ha nå når han skal opp i femte klasse. 8-åringen har hatt sin i to år, og den er veldig lite slitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vi kjøpte bergans sekk når vår minstemann startet i 1. klasse. Han har brukt sekken daglig i 2 skoleår nå, og vi har vært kjempefornøyd med sekken. Kommer også til å bruke samme sekk i 3, klasse nå til høsten, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.