Gå til innhold

Vet dere om noen morsomme tannbørster?

Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Jeg jobber med en autist på 17 år. Å pusse tennene hans er en tålmodighetsprøve. det kan ta opptil en halvtime å i det hele tatt komme til i munnen.

Nå lurer jeg på om det finnes tannbørster som lager lyder, eller som blinker etc. Kan jo tenkes at han ville synes at det var morsomt;)

Har dere sett noen morsomme tannbørster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elektrisk tannbørste? Det finnes flere morsomme i salg, bare han ikke synes det er for barnslig....mange barn liker elektrisk, kanskje denne autisteiske gutten også gjør det? Dessuten har jeg hørt at det er mer effektivt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Elektrisk tannbørste? Det finnes flere morsomme i salg, bare han ikke synes det er for barnslig....mange barn liker elektrisk, kanskje denne autisteiske gutten også gjør det? Dessuten har jeg hørt at det er mer effektivt....

denne gutten er på 9 månedersstadiet mentalt, jeg tror ikke at han synes det er barnslig;). Men kanskje synes han det er skremmende å få noe som vibrerer inn i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

denne gutten er på 9 månedersstadiet mentalt, jeg tror ikke at han synes det er barnslig;). Men kanskje synes han det er skremmende å få noe som vibrerer inn i munnen.

Jeg jobba for mange år siden på et sted der det var voksne autister. Han ene jeg hadde ansvar for, brukte elektrisk tannbørste. Han pusset tennene i det uendelige ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorris

Vi har en elektrisk barnetannbørste som spiller en liten truddelutt etter ett minutt tannpuss. Det er forskjellige melodier, så man må ofte pusse fler minutter, for det er sååå morsomt å høre musikken ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest best wishes

Vi har en elektrisk barnetannbørste som spiller en liten truddelutt etter ett minutt tannpuss. Det er forskjellige melodier, så man må ofte pusse fler minutter, for det er sååå morsomt å høre musikken ;o)

Hvor har dere kjøpt den tannbørsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...