Gjest best wishes Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg jobber med en autist på 17 år. Å pusse tennene hans er en tålmodighetsprøve. det kan ta opptil en halvtime å i det hele tatt komme til i munnen. Nå lurer jeg på om det finnes tannbørster som lager lyder, eller som blinker etc. Kan jo tenkes at han ville synes at det var morsomt;) Har dere sett noen morsomme tannbørster? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Elektrisk tannbørste? Det finnes flere morsomme i salg, bare han ikke synes det er for barnslig....mange barn liker elektrisk, kanskje denne autisteiske gutten også gjør det? Dessuten har jeg hørt at det er mer effektivt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Elektrisk tannbørste? Det finnes flere morsomme i salg, bare han ikke synes det er for barnslig....mange barn liker elektrisk, kanskje denne autisteiske gutten også gjør det? Dessuten har jeg hørt at det er mer effektivt.... denne gutten er på 9 månedersstadiet mentalt, jeg tror ikke at han synes det er barnslig;). Men kanskje synes han det er skremmende å få noe som vibrerer inn i munnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 denne gutten er på 9 månedersstadiet mentalt, jeg tror ikke at han synes det er barnslig;). Men kanskje synes han det er skremmende å få noe som vibrerer inn i munnen. Jeg jobba for mange år siden på et sted der det var voksne autister. Han ene jeg hadde ansvar for, brukte elektrisk tannbørste. Han pusset tennene i det uendelige ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 denne gutten er på 9 månedersstadiet mentalt, jeg tror ikke at han synes det er barnslig;). Men kanskje synes han det er skremmende å få noe som vibrerer inn i munnen. Vi har en elektrisk barnetannbørste som spiller en liten truddelutt etter ett minutt tannpuss. Det er forskjellige melodier, så man må ofte pusse fler minutter, for det er sååå morsomt å høre musikken ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Her er noen tips til hvordan gjøre tannpussen morsommere, så får du se om noe av det kanskje kan brukes http://www.plusstid.no/skjonnhetogvelvere/stellavbarn/article11334.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vi har en elektrisk barnetannbørste som spiller en liten truddelutt etter ett minutt tannpuss. Det er forskjellige melodier, så man må ofte pusse fler minutter, for det er sååå morsomt å høre musikken ;o) Hvor har dere kjøpt den tannbørsten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvor har dere kjøpt den tannbørsten? De har den både på elkjøp og expert. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000lTQlqIx2?ProductID=fOzD4QFHuHMAAAEO8E5CGhzm&CatalogCategoryID=oujD4QFHYnUAAAEOiuI03xiL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 De har den både på elkjøp og expert. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000lTQlqIx2?ProductID=fOzD4QFHuHMAAAEO8E5CGhzm&CatalogCategoryID=oujD4QFHYnUAAAEOiuI03xiL Takk for tipset:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.