Gå til innhold

Den nye Harry Potter filmen

Gjest på kino

Anbefalte innlegg

Gjest på kino

Den starter på kino snart men er det noen son vet om det er norsk tale på den? Gutten på 8 år vil se den men han leser ikke så raskt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom filmen har 11-årsgrense (det hadde jo både 4 og 5) så er den ikke dubbet på norsk. Mulig at dvd-utgaven er det når den kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke sett filmen, men lest bøkene. Harry Potter er på ingen måte barnebøker eller barnefilmer. Du skal virkelig vite hva du gjør om du tar med en 8-åring på den filmen der. Det blir mørkere og fullere av svart magi enn noen gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke dubbet på norsk, nei. Er du sikker på at du vil ta med en 8-åring på den? Min 9-åring får ikke lov, det er bare så vidt 11-åringen tør, han har lest boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på kino

Den er nok ikke dubbet på norsk, nei. Er du sikker på at du vil ta med en 8-åring på den? Min 9-åring får ikke lov, det er bare så vidt 11-åringen tør, han har lest boka.

Gutten har sett alle de forrige filmene. Han blir ikke lett skremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten har sett alle de forrige filmene. Han blir ikke lett skremt

Men denne gang blir folk drept og de slåss og torturert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...