Gjest på kino Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den starter på kino snart men er det noen son vet om det er norsk tale på den? Gutten på 8 år vil se den men han leser ikke så raskt ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 De siste filmene har ikke hatt norsk tale, kun tekst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ettersom filmen har 11-årsgrense (det hadde jo både 4 og 5) så er den ikke dubbet på norsk. Mulig at dvd-utgaven er det når den kommer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har jo ikke sett filmen, men lest bøkene. Harry Potter er på ingen måte barnebøker eller barnefilmer. Du skal virkelig vite hva du gjør om du tar med en 8-åring på den filmen der. Det blir mørkere og fullere av svart magi enn noen gang før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den er nok ikke dubbet på norsk, nei. Er du sikker på at du vil ta med en 8-åring på den? Min 9-åring får ikke lov, det er bare så vidt 11-åringen tør, han har lest boka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på kino Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den er nok ikke dubbet på norsk, nei. Er du sikker på at du vil ta med en 8-åring på den? Min 9-åring får ikke lov, det er bare så vidt 11-åringen tør, han har lest boka. Gutten har sett alle de forrige filmene. Han blir ikke lett skremt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gutten har sett alle de forrige filmene. Han blir ikke lett skremt Men denne gang blir folk drept og de slåss og torturert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.