Gå til innhold

Sopp-infeksjon?

Linnea78

Anbefalte innlegg

Innlegget ligger inne på gynekologi også, men der er det jo så lite liv!

Har alle symptomer på sopp- tror jeg. Veldig kløe, men jeg har gul (til lys orange)utflod, ikke hvit slik det står på nettet. Noen som vet hva det evt.er for noe annet. Og er det farlig å ta en canesten-kur hvis det ikke er sopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsøk Canesten og jeg er sikke på du kjenner deg bedre etter først bruk;))

Er igrunn det jeg regnet med også! :-) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være bakteriell vaginose.. eller andre bakterier som irriterer. Sett stumpen i en balje med grønnsaåevann, eller ta en bolle og bland grønnsåpevann og vaske deg der nede med det, uten å skylle det bort. virker rensende. sopp ligner cottagecheese, så er nok ikke det, men kan hjelpe med canesten fordet kanskje? Ville prøvd grønnsåpe først. God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakelet

Om det er sopp hjelper det godt å smøre seg med yoghurt naturell.

Gul - kan tyde på infeksjon, evnt. at det er lett blodtilblandet? Jeg ville fått meg en legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Om det er sopp hjelper det godt å smøre seg med yoghurt naturell.

Gul - kan tyde på infeksjon, evnt. at det er lett blodtilblandet? Jeg ville fått meg en legetime.

Da må i så fall yoghurten skylles opp i skjeden på et vis, det hjelper ikke å bare smøre seg rundt skjedeåpningen. Og det må da være fryktelig grisete, så jeg tenker det er like greit å ta en en-dags kur med Canesten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må i så fall yoghurten skylles opp i skjeden på et vis, det hjelper ikke å bare smøre seg rundt skjedeåpningen. Og det må da være fryktelig grisete, så jeg tenker det er like greit å ta en en-dags kur med Canesten. :-)

Dupp en tampong i yogurt og få den inn, evt. bruk tom sprøyte. Klin litt rundt om kring og, ta på bind noen timer. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Dupp en tampong i yogurt og få den inn, evt. bruk tom sprøyte. Klin litt rundt om kring og, ta på bind noen timer. :o)

Vel.. Takke meg til Canesten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...