Linnea78 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Innlegget ligger inne på gynekologi også, men der er det jo så lite liv! Har alle symptomer på sopp- tror jeg. Veldig kløe, men jeg har gul (til lys orange)utflod, ikke hvit slik det står på nettet. Noen som vet hva det evt.er for noe annet. Og er det farlig å ta en canesten-kur hvis det ikke er sopp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Forsøk Canesten og jeg er sikke på du kjenner deg bedre etter først bruk;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Forsøk Canesten og jeg er sikke på du kjenner deg bedre etter først bruk;)) Er igrunn det jeg regnet med også! :-) Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan være bakteriell vaginose.. eller andre bakterier som irriterer. Sett stumpen i en balje med grønnsaåevann, eller ta en bolle og bland grønnsåpevann og vaske deg der nede med det, uten å skylle det bort. virker rensende. sopp ligner cottagecheese, så er nok ikke det, men kan hjelpe med canesten fordet kanskje? Ville prøvd grønnsåpe først. God bedring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Om det er sopp hjelper det godt å smøre seg med yoghurt naturell. Gul - kan tyde på infeksjon, evnt. at det er lett blodtilblandet? Jeg ville fått meg en legetime. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Om det er sopp hjelper det godt å smøre seg med yoghurt naturell. Gul - kan tyde på infeksjon, evnt. at det er lett blodtilblandet? Jeg ville fått meg en legetime. Da må i så fall yoghurten skylles opp i skjeden på et vis, det hjelper ikke å bare smøre seg rundt skjedeåpningen. Og det må da være fryktelig grisete, så jeg tenker det er like greit å ta en en-dags kur med Canesten. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Da må i så fall yoghurten skylles opp i skjeden på et vis, det hjelper ikke å bare smøre seg rundt skjedeåpningen. Og det må da være fryktelig grisete, så jeg tenker det er like greit å ta en en-dags kur med Canesten. :-) Dupp en tampong i yogurt og få den inn, evt. bruk tom sprøyte. Klin litt rundt om kring og, ta på bind noen timer. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Dupp en tampong i yogurt og få den inn, evt. bruk tom sprøyte. Klin litt rundt om kring og, ta på bind noen timer. ) Vel.. Takke meg til Canesten ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.