Spirello Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vi skal til legoland snart med poden på 4 år. Hva MÅ vi få med oss? Vi kommer nok ikke til å være i Legeland hele dagen.. så greit å ha noen mål,så vi ikke kommer hjem og fpr høre "SÅ dere ikke det?". Sett bilde på DFDS at det går folk i akvariet... at det er en tunnel i akvariet på en måte.. Står legoland resort.. er det legoland hotell da eller? Er det to forskjellige steder? Vil gjerne gå i denne tunellen. Noen som kan opplyse meg? Er det basseng der? Vil bade og.. vi skal bo på legoland hotell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er like spent som deg, jeg. Vil bare tipse om quick pass - gå på legoland.dk og forhåndsbestill kortere kø :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er like spent som deg, jeg. Vil bare tipse om quick pass - gå på legoland.dk og forhåndsbestill kortere kø :-) http://www.legoland.dk/Visit/Helpful+Hints/quickpass.htm?NRMODE=Unpublished&wbc_purpose=Basic%2cBasic%2cBasic%2cBasic&WBCMODE=PresentationUnpublished%3fNRMODE%3dUnpublished%2cPresentationUnpublished%3fNRMODE%3dUnpublished%2cPresentationUnpublished%3fNRMODE%3dUnpublished%2cPresentationUnpublished er den korte og greie linken til å bestille quick pass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du skal bare en svipptur innom Legoland? *haha* Sett av to dager, du ;-) Det er en utrolig hyggelig park å vandre i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1247070708' post='4175982] Du skal bare en svipptur innom Legoland? *haha* Sett av to dager, du ;-) Det er en utrolig hyggelig park å vandre i. Synes det var litt nedtur å komme dit jeg. Hadde høye forventninger, husket det som så fint fra jeg var lita jente. Men ble skuffet :-( Mange andre parker som er mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har nettopp vært der med mine to, og vil anbefale å ha minst en hel dag. Det er masse å gjøre og masse å se. Anbefaler å dra dit på lørdag eller søndag, da er det mindre folk der enn midt i uka. Vi var der lørdag og søndag forrige helg, og opplevde aldri en kø som tok mer enn 5 min. Vi koste oss veldig. Dere må nesten bare gå rundt og se dere omkring, men med en 4-åring ville jeg startet i Duplo-land og tatt det derfra. Akvariet finner du i det som heter "Atlantis". Masse fine fisker å se på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ''Vi kommer nok ikke til å være i Legeland hele dagen'' *S* Snakker med deg etter hjemkomst om det der;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sist jeg var i Legoland hadde jeg med meg ei på 3 1/2 og en på 4 1/2 - og vi hadde to dager i parken. Kunne ikke vært mindre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Legeland er minst besøkt på lørdag og søndag fellesferien, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Legeland er minst besøkt på lørdag og søndag fellesferien, Hører folk sier det, men hjelper oss lite som har billetter til tirsdag og onsdag Vi klarer oss nok... men orker ikke å være der heeeeeeeeele dagen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 ''Vi kommer nok ikke til å være i Legeland hele dagen'' *S* Snakker med deg etter hjemkomst om det der;-) hehe.. hører hva du sier. Første dagen er vi ikke på hotellet før kl 12.30 ca, så da blir det egentlig å dra rett i parken. Kommer litt an på hvor sliten poden er etter kjøreturen osv. Vi tenker å tilpasse etter hans ønsker, og hvor sliten han er. I fjor var vi i Sommarland, men det holdt massevis med fire timer, men han er jo et år eldre og, så vi tar det litt som det kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har nettopp vært der med mine to, og vil anbefale å ha minst en hel dag. Det er masse å gjøre og masse å se. Anbefaler å dra dit på lørdag eller søndag, da er det mindre folk der enn midt i uka. Vi var der lørdag og søndag forrige helg, og opplevde aldri en kø som tok mer enn 5 min. Vi koste oss veldig. Dere må nesten bare gå rundt og se dere omkring, men med en 4-åring ville jeg startet i Duplo-land og tatt det derfra. Akvariet finner du i det som heter "Atlantis". Masse fine fisker å se på. Takk for svar! ) Atlantis ja.. Samboern og jeg gleder oss sikkert med enn poden. Hehe.. Tror det blir kjempegøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Er like spent som deg, jeg. Vil bare tipse om quick pass - gå på legoland.dk og forhåndsbestill kortere kø :-) Men vi har bestilt tur med DFDS med 2-dagers inngang til legoland, så billetter er allerede bestilt, men ellers takk for tips. God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Men vi har bestilt tur med DFDS med 2-dagers inngang til legoland, så billetter er allerede bestilt, men ellers takk for tips. God tur! Det har vi også :-). Men quick pass er ikke inngangsbilletter, det er billetter for attraksjonene - som gjør at du slipper å stå i den vanlige køen, men heller en "quick pass" kø, som skal være mye kjappere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hører folk sier det, men hjelper oss lite som har billetter til tirsdag og onsdag Vi klarer oss nok... men orker ikke å være der heeeeeeeeele dagen.. He he, ja da hjelper det lite med helgen. Et godt tips er å gå innerst parken da det åpner for da får dere gjort de tingene uten alt for mye kø. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hehe.. hører hva du sier. Første dagen er vi ikke på hotellet før kl 12.30 ca, så da blir det egentlig å dra rett i parken. Kommer litt an på hvor sliten poden er etter kjøreturen osv. Vi tenker å tilpasse etter hans ønsker, og hvor sliten han er. I fjor var vi i Sommarland, men det holdt massevis med fire timer, men han er jo et år eldre og, så vi tar det litt som det kommer. Vi var i Legoland om høsten etter at vår fylte 4 år. Vi ankom også da Billund i 12-13-tiden, og gikk rett i praken. Vi kjøpte todagersbillett, og var der kanskje fram til 16 første dagen men fikk med oss noen få timer mer på dag to, men absolutt ikke hele dagen da heller. Som du sier - det er grenser for hvor mye de "orker" på én gang. Men nettopp derfor syntes jeg det var deilig å ha to dager til rådighet, så kunne man gi seg tidlig på dag én uten å føle at man bare _måtte_ utnytte tiden og få med seg alle tingene den ene dagen. Det hører med til historien at ettersom vi var der i september og attpåtil på hverdager, så var det lite køer. Vi kasta derfor ikke bort tida med køståing. Husker Poden likte svært godt å leke i Duploland eller hva det heter - en innhegnet plass med små lekehus. Ypperlig for mor og far å sette seg til på en benk med en kopp kaff;-) Ellers hukser jeg han føyk rundt på en slags hinderbane. Pluss de mer karusellignende attraksjonene, selvsagt. God tur! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 http://www.legoland.dk/Visit/Helpful+Hints/quickpass.htm?NRMODE=Unpublished&wbc_purpose=Basic%2cBasic%2cBasic%2cBasic&WBCMODE=PresentationUnpublished%3fNRMODE%3dUnpublished%2cPresentationUnpublished%3fNRMODE%3dUnpublished%2cPresentationUnpublished%3fNRMODE%3dUnpublished%2cPresentationUnpublished er den korte og greie linken til å bestille quick pass. Takk for tips!!! ) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Takk for svar! ) Atlantis ja.. Samboern og jeg gleder oss sikkert med enn poden. Hehe.. Tror det blir kjempegøy. Og like ved atlantis er det 4 D film Den MÅ dere få med dere. Der både sner der,regner,blåser og dere får snør på dere. ;-) Ungene våre elsket det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Akvariet er som nevnt i Atlantis, og det er kule småhaier der - man kan også få ta på småfisk i egne kar ved utgangen av Atlantis. Med værforbehold anbefales badelandet, det er lave sklier, vannkanoner, og "fossefall" (ingenting skummelt, bare masse vann og veldig gøy). Andre artige ting for en pjokk på 4 vil jeg tro er sjørøverskuter med vannkanoner, tømmerrenne (ta med ekstra skift av klær, for mange av de artigste aktivitetene innebærer som du skjønner en viss grad av dynking..), ulike karuseller, safaribiler, sjørøvertunnel. Nå i sesongen anbefales både Quick Pass og ikke minst medbragt mat - køene er laaaange..! Send meg en mail på [email protected] så kan du få link til flickr-albumet vårt, vi er i Legoland minst en gang i året og har mange bilder av de ulike aktivitetene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.