Gå til innhold

Ikke lett å være 7 år og glede seg :-)

waxo

Anbefalte innlegg

Vi skal på til Kr.Sand i helga, være i dyreparken og sabeltann forestilling.

7 åringen i huset gleder seg så han er helt vekk. Klarer ikke sovne om kvelden, ligger våken til 23.30. Bare smiler..... sånn har det vært de siste 3 kveldene :-)

Stakkar, han kommer til å være utslitt innen vi kommer oss avgårde :-) Godt vi har 8 timer i bil før vi er framme, kanskje han sover litt av turen iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søt :))

Jeg gikk på jobb nå like før kl 7.

Gikk inn og sa til han at jeg måtte gå nå, men at han kunne sove videre. Var så vidt jeg så hårtusten nedi dyna. Og han som alltid er oppe lenge før meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :-)

Fint å ha noe å glede seg til :-)

Ja, håper bare det er like populært som jeg tror det er.

10 og 13 åringen gleder seg også stort til Sabeltann :-)

Får nyte at de fortsatt har barnet i seg, det kommer sikkert en annen periode snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper bare det er like populært som jeg tror det er.

10 og 13 åringen gleder seg også stort til Sabeltann :-)

Får nyte at de fortsatt har barnet i seg, det kommer sikkert en annen periode snart :-)

..fortere enn man liker som mamma...

Kos dere masse på tur, hærlig når ungene gleder seg så mye til noe... det varmer i hjertet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Godt vi har 8 timer i bil før vi er framme, kanskje han sover litt av turen iallefall :-)''

Vi får håpe det. Min seksåring kan i slike tilfeller være så yr at han snakker i ett - gjerne i åtte timer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg gikk på jobb nå like før kl 7.

Gikk inn og sa til han at jeg måtte gå nå, men at han kunne sove videre. Var så vidt jeg så hårtusten nedi dyna. Og han som alltid er oppe lenge før meg :-)

En liten søtnos :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant!!! Mine 3 gledet så så voldsomt før vi reiste til Kreta, de snakket ikke om annet de siste 2 ukene før avreise... Natta før flyet gikk, overnatta vi på Gardermoen, og det var ikke lange blunden de bevilget seg der heller... Men. den 1.kvelden på hotellet, bad de om å få legge seg, kl, 20.15 gresk tid, altså 19.15 "vanlig" tid............... Og resten av uka var like grei, de la seg, og våkna uthvilte og gode neste morgen.. Hjemme var de seint i seng, og tidlig oppe, men vel installert gikk det som smurt... Snodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant!!! Mine 3 gledet så så voldsomt før vi reiste til Kreta, de snakket ikke om annet de siste 2 ukene før avreise... Natta før flyet gikk, overnatta vi på Gardermoen, og det var ikke lange blunden de bevilget seg der heller... Men. den 1.kvelden på hotellet, bad de om å få legge seg, kl, 20.15 gresk tid, altså 19.15 "vanlig" tid............... Og resten av uka var like grei, de la seg, og våkna uthvilte og gode neste morgen.. Hjemme var de seint i seng, og tidlig oppe, men vel installert gikk det som smurt... Snodig...

Har lyst til å ta en sånn utenlandsreise selv med ungene, men er redd det blir svindyrt.

Kreta høres digg ut!!!

Hvor mye må man beregne på en sånn tur alt i alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig da! :)

"Ingenting" er som forventingens glede *s*

'"Ingenting" er som forventingens glede *s*''

Sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!!!

I kveld, kvelden før avreise sovnet han faktisk med en gang :-)

Godt for han det :-) Sto opp sent i dag også, kom vel ned på jobben i 9 tiden, da hadde han akkurat stått opp sa han. Hadde ikke rukket å spise frokost en gang.

Ble litt bekymret da han senere på dagen plutselig kom til å tenke på at han snart var 2. klassing :-) Jeg gleder meg så innmari, sa han. Håper bare ikke han gleder seg så ille at han sliter med å sovne i hele sommer :-)

Fæl til å glede seg om dagen se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Godt vi har 8 timer i bil før vi er framme, kanskje han sover litt av turen iallefall :-)''

Vi får håpe det. Min seksåring kan i slike tilfeller være så yr at han snakker i ett - gjerne i åtte timer ;-)

Hehe :-) Er redd det blir litt sånn her også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fortere enn man liker som mamma...

Kos dere masse på tur, hærlig når ungene gleder seg så mye til noe... det varmer i hjertet! :)

Ja, godt å se de har den evnen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld, kvelden før avreise sovnet han faktisk med en gang :-)

Godt for han det :-) Sto opp sent i dag også, kom vel ned på jobben i 9 tiden, da hadde han akkurat stått opp sa han. Hadde ikke rukket å spise frokost en gang.

Ble litt bekymret da han senere på dagen plutselig kom til å tenke på at han snart var 2. klassing :-) Jeg gleder meg så innmari, sa han. Håper bare ikke han gleder seg så ille at han sliter med å sovne i hele sommer :-)

Fæl til å glede seg om dagen se :-)

Det er jo så utrolig bra at han kan å glede seg!

Blir helt varm om hjertet av beskrivelsen din, jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...