to-barns-mamman Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 I morgen er siste dag i barnehagen for tusta - og som yngstemann er en epoke over i våre liv. Nå er det skolen som gjelder for begge to :-) Og som hun gleder seg minstemann - når ferien for søstern startet kom hun med følgende kommentar : "åh, jeg gleder meg om 4 uker" og på spørsmål om hvorfor det, svarte hun: "for da er det bare 4 uker til jeg begynner på skolen" De kan få sagt det disse små :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Herlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 *sukk* Hærlig Neste år er det min tur å ha ei som skal ha sin siste barnehagedag imorgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lykke til med den nye tidsregningen ps. For en herlig kommentar *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.