Gå til innhold

Så er en epoke over :-)

to-barns-mamman

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

I morgen er siste barnehagedagen for tusta - og med det er jeg mamma til to skolebarn. Jeg synes ikke det er så lenge siden de var bittesmå begge to :-)

Nå er det skolen som gjelder og tusta gleder seg VELDIG, hun forkynte for noen uker siden at hun gledet seg til det hadde gått fire uker - for da er det bare fire uker til jeg begynner på skolen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vårt lille Kina-troll begynner også på skolen nå, utrolig hvor raskt disse årene er gått! :-)

Vi er selvfølgelig spente på skolestart, men heldigvis er det mange fra hennes bhg som skal begynne på samme skole, noen i samme klasse også. Alle sier jo at skolestart er verst for foreldrene, vi får jo ikke samme, daglige kontakten med skolen som med bhg.

Skolebarnet gleder seg og har lagt sin elsk på en rød sekk med katt på lokket fra Beckmann, så vi skal ut og handle snart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...