to-barns-mamman Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 I morgen er siste barnehagedagen for tusta - og med det er jeg mamma til to skolebarn. Jeg synes ikke det er så lenge siden de var bittesmå begge to :-) Nå er det skolen som gjelder og tusta gleder seg VELDIG, hun forkynte for noen uker siden at hun gledet seg til det hadde gått fire uker - for da er det bare fire uker til jeg begynner på skolen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zitrus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vårt lille Kina-troll begynner også på skolen nå, utrolig hvor raskt disse årene er gått! :-) Vi er selvfølgelig spente på skolestart, men heldigvis er det mange fra hennes bhg som skal begynne på samme skole, noen i samme klasse også. Alle sier jo at skolestart er verst for foreldrene, vi får jo ikke samme, daglige kontakten med skolen som med bhg. Skolebarnet gleder seg og har lagt sin elsk på en rød sekk med katt på lokket fra Beckmann, så vi skal ut og handle snart. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.