to-barns-mamman Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vet dette er oppe med jevne - og ujevne mellomrom. Og jeg vet at tusta vår er bitteliten, men jeg lurte bare på om det er andre her som har opplevd at gullet har vært bitteliten når de har begynt på skolen? Hvordan har det gått? Vår jente "nådde målet" om å bli en meter før hun begynner på skolen :-) Hun er nå 103 cm. og veier 15,5 kg - så hun rager jo ikke akkurat høyt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 søstera mi bruktestr 4 år i klær dengang ho begynte på skolen som nesten 7åring. Det gikk bra med ho...Og ho er nå en høyt utdannet person, og godt likt. Ho er fortsatt liten som voksen(rager kun 152 cm over sokkelesten). I tenårene skulle ho nok gjerne ha vært noen cm lengre, men da ble platåsko redningen. Kjenner en familie med en gutt, som er to år eldre enn datteren min(som også er undergjennomsnittet) han gutten er omtrent på størrelse med min datter. Ved skolestart var han litt frustrertden første tiden fordi "alle" ville løfte han fordi han var så liten. Men utover det har ikke han hatt problemer. Og "løfte-problemet" forsvant forresten etter noen uker. Det største problemet for unger som ersmå av vekst er vel atde ofte blir behandlet som yngre enn de er. Jeg tror faktisk det er like illle og kanskje også verre å være veldig stor for alderen, fordi man da ofte ikkegreier å innfri forventningene. (feks i forhold til oppførsel) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.