Gå til innhold

Hull i ørene - pappa'n ga etter for presset ;-)

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Ikke jeg heller. Men om du hadde sett min sexy datter, så kanskje du hadde tenkt annerledes;)

Hehe, hun er sikkert like sexy uten som med piercing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

41

• hidi, the scorpion

27

• Lotte :o)

20

• morsan

16

Ikke jeg heller. Men om du hadde sett min sexy datter, så kanskje du hadde tenkt annerledes;)

Hun må da få lov til å understreke at hun er sexy, i så fall? Den seksuelle lavalder er jo tross alt 16 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hehe, hun er sikkert like sexy uten som med piercing ;)

Nettopp;) Så derfor vil mor vente til barnet er voksent nok.... Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg innbiller meg også at dersom jeg får piercing i navlen, så vil jeg få ekstra motivasjon til å holde magen flat ;-P''

Nå måtte jeg bare le, sorry.....

Synes ikke det er så rar tankegang....Det er jo ikke mye vits i å ha en piercing i navlen som forsvinner i mageflesk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hun må da få lov til å understreke at hun er sexy, i så fall? Den seksuelle lavalder er jo tross alt 16 år :-)

Det sier hun òg, men hun er mitt ansvar til hun er 18 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)) Min datter var ca. , tror jeg. Men jeg tror dessverre at det førte til at hun i dag er plaget med nikkelallergi deluxe. Hun kan omtrent ikke ha noe i ørene i det hele tatt:-(

''Min datter var ca. , tror jeg''

Var hun bare et glimt i sin faders øye? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp;) Så derfor vil mor vente til barnet er voksent nok.... Skjønner?

Nå synes jeg du har litt "rar" tankegang". Du kan jo ikke styre dette uansett :-) Med eller uten navlepiercing.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Synes ikke det er så rar tankegang....Det er jo ikke mye vits i å ha en piercing i navlen som forsvinner i mageflesk:-)

Hvilket navleflesk? Jeg har ikke tenkt å ha ring i navlen altså;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå synes jeg du har litt "rar" tankegang". Du kan jo ikke styre dette uansett :-) Med eller uten navlepiercing.-)

Jo, jeg kan;) Og jeg gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Min datter var ca. , tror jeg''

Var hun bare et glimt i sin faders øye? ;-)

Ser du ikke at jeg har rettet det i innlegget over? :-) Hun var 7 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får lov til å blande meg inn ..... ;)

Jeg hadde latt datteren min få hull i navlen eller nesa når hun var 16 år gammel. Piercing i tunga hadde hun nok ikke fått før hun var gammel nok til å bestemme selv. Noe så ekkelt *urk*

Hadde jeg vært 16 nå, så hadde jeg pierca navlen. Jeg har faktisk vært på tanken om å gjøre det, men er redd folk skal tro jeg har kommet i panikkalderen ;-P

''men er redd folk skal tro jeg har kommet i panikkalderen ;-P''

Du mener vel at at du er redd for at folk skal skjønne at du er kommet i panikkalderen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke at jeg har rettet det i innlegget over? :-) Hun var 7 år:-)

Jeg lot som om jeg ikke så det, for å kunne komme med glimt-kommentaren;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er tydeligvis forskjellige...

Min 3,5-åring sa for en stund siden at hun ville ha øredobber. Vi forklarte at det gjorde vondt å få øredobber (hadde egentlig ikke tenkt over problemstillingen med om hun skulle få lov eller ikke, trodde ikke hun skulle be om det enda...)

Nå sier hun konsekvent at hun ikke vil ha hull i ørene, og at hun ALDRI kommer til å ville ha det heller ;)

Lurer på hvor lenge hun holder på den, jeg... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket navleflesk? Jeg har ikke tenkt å ha ring i navlen altså;)))

Mageflesk, sa jeg:-) Det er smak og behag det, vet du:-) Men jeg synes ikke at navlepiercing er den verste.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder ingen piercing lenger, med en type livsstil!

Personlig synes jeg mye er stygt, uten å ha annen mening om vedkommende....

Nei, jeg sa vel at det hadde med mine egne fordommer å gjøre. Men jeg kan ikke si at jeg skjønner vitsen med å ha piercing som noe annet enn pynt. Og spesielt ikke i tunga. På meg virker det bare som en måte å opponere på- og er dermed forbundet med umodenhet i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så nå er i alle fall i jeg i kategorien om typiske dol-mødre... *hehe*''

Jeg trodde typiske dol-mødre ventet så lenge som mulig med hull i ørene? Skjønte ikke helt den der, jeg :-)

''Jeg trodde typiske dol-mødre ventet så lenge som mulig med hull i ørene? ''

Ja, det er stadig vekk blitt utbasunert her inne. Jeg har ihvertfal hittil sluppet unna problematikken - poden har fylt 12 år uten noensinne å ha ytret ønske om hull i ørene;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Unger er tydeligvis forskjellige...

Min 3,5-åring sa for en stund siden at hun ville ha øredobber. Vi forklarte at det gjorde vondt å få øredobber (hadde egentlig ikke tenkt over problemstillingen med om hun skulle få lov eller ikke, trodde ikke hun skulle be om det enda...)

Nå sier hun konsekvent at hun ikke vil ha hull i ørene, og at hun ALDRI kommer til å ville ha det heller ;)

Lurer på hvor lenge hun holder på den, jeg... )

''Lurer på hvor lenge hun holder på den, jeg... )''

Så lenge dere ikke forherligere hull i ørene! Venninner vil klare det etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg trodde typiske dol-mødre ventet så lenge som mulig med hull i ørene? ''

Ja, det er stadig vekk blitt utbasunert her inne. Jeg har ihvertfal hittil sluppet unna problematikken - poden har fylt 12 år uten noensinne å ha ytret ønske om hull i ørene;-)

Da skal du være glad for at du ikke hadde en 12 år gammel pode for 15-20 år siden. Da hadde du nok ikke sluppet unna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, jeg sa vel at det hadde med mine egne fordommer å gjøre. Men jeg kan ikke si at jeg skjønner vitsen med å ha piercing som noe annet enn pynt. Og spesielt ikke i tunga. På meg virker det bare som en måte å opponere på- og er dermed forbundet med umodenhet i mine øyne.

Livet med barn er ikke lett, Colette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke...Jeg vet bare at hun brukte "uekte" ørepynt etter å ha tatt hullene. Og at den ene ørepynten hadde forsvunnet inn i øreflippen etter en stund,slik at en lege måtte ta den ut igjen. Huff...det var ekkelt, husker jeg. Så hun fikk en litt hard start på dette, og hullene sluttet ikke å veske før vi fjernet alt sammen. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng - men hun har også atopisk eksem i perioder.

Mine hull i ørene fikk jeg av en venninne - med isklumper og stoppenål :-) Jeg tok et 3.hull i det høyre øret mange år senere, men det er ikke der lenger, tror jeg :-)

''Og at den ene ørepynten hadde forsvunnet inn i øreflippen etter en stund,slik at en lege måtte ta den ut igjen. Huff...det var ekkelt, husker jeg''

Akkurat det skjedde med meg også. Etter det utviklet jeg festlig nikkelallergi og det tok meg 25 år å forstå at utslettet på leggene hadde sammenheng med om jeg hadde øredobber jeg tålte eller ikke...

Jeg har vel tatt hull 3 ganger tilsammen, ikke spør meg hvorfor for jeg kan stort sett ikke bruke noe ørepynt! Og de få jeg tåler har jeg en tendens til å miste... Det har i alle fall ikke hjulpet det spøtt å la hullene gro igjen og ta nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...