Gå til innhold

Hull i ørene - pappa'n ga etter for presset ;-)

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Nei omvendt - han ligner svært LITE på far (og dermed farmor), rentt utseendemessig.

Og det er altså den manglende likheten med far (underforstått med farmor...) som ble kommentert...;-/

Ok:-) Da skjønner jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

41

• hidi, the scorpion

27

• Lotte :o)

20

• morsan

16

Man føler seg jo straks litt sikrere hvis likheten er der;)

Ja, sikkert:-) Men jeg tror dessverre at det har en mer primitiv side enn som så:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Datteren min tok hull i nesa da hun var 15, i ren opposisjon og uten min tillatelse. Men hun lot det gro igjen ganske fort, fordi hun syntes det var ekkelt å ha pynt der.

Tungepiercing har heldigvis aldri vært aktuelt. Og da sier jeg heldigvis, for det er rett og slett ikke særlig lekkert - i tillegg til at det påvirker talen.

Bare pierce navlen din du:-) Det er vel ikke så mange som ser det sånn til daglig :-)

Tungepiercing påvirker ikke talen til alle iallefall. Datteren min tok tungepiercing for ca 2 år siden, og hun snakker ikke annerledes i dag enn før hun tok den. For det var en av mine argumenter mot at hun skulle gjøre det.

Men fint synes jeg ikke det er, og det vet hun ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Hun må da få lov til å understreke at hun er sexy, i så fall? Den seksuelle lavalder er jo tross alt 16 år :-)

Ja, i tillegg er det vel 16 års grense for piercing på disse stedene som gjør det også. Datteren min gjorde det (i tungen), uten at jeg ga noen tillatelse til henne å gjøre det. Men pengene hadde hun selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungepiercing påvirker ikke talen til alle iallefall. Datteren min tok tungepiercing for ca 2 år siden, og hun snakker ikke annerledes i dag enn før hun tok den. For det var en av mine argumenter mot at hun skulle gjøre det.

Men fint synes jeg ikke det er, og det vet hun ;)

OK:-) Nei, jeg er ingen ekspert på området, så jeg bøyer meg for de som vet bedre. Det er mulig at de jeg har hørt med taleproblemer er de som akkurat har tatt piercingen. Jeg er ikke verken gammeldags eller snerpete - men hva er vitsen med tungepiercing? Det er jo ikke synlig, og fungerer ikke som pynt. Den eneste gangen man ser den, er jo hvis folk stikker ut tunga:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ok.-) Jeg skjønner :-) Men hva var grunnen til at du bestemte deg for å pierce tunga di?

Nei, det var vel "kult" da ;O) Men ingen av mine venner eller nære bekjente hadde det, så det var ikke fordi "alle andre" gjorde det. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var vel "kult" da ;O) Men ingen av mine venner eller nære bekjente hadde det, så det var ikke fordi "alle andre" gjorde det. Hehe

Ok:-) Jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hvorfor noen folk føler trang til å ha den slags ting i tunga. Det er jo et ganske sensitivt område som har med både smak og tale og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg ville ikke ha satset på at det kom automatisk med at hun ble 18 år. Pass på at du ikke er alt for streng da:-)

Jeg er nok litt strengt;)

Santidig er hun veldig ærlig og åpen mot meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ok:-) Jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hvorfor noen folk føler trang til å ha den slags ting i tunga. Det er jo et ganske sensitivt område som har med både smak og tale og gjøre.

Jeg kan ikke si at jeg har merka noe forskjell på smak heller. Det er stort sett som før. Bortsett fra at jeg kan bli bittelitt øm i noen dager når jeg er forkjøla. Det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt strengt;)

Santidig er hun veldig ærlig og åpen mot meg;)

Er du sikker på det? :-) Det lønner seg ikke å være for streng og rigid, vet du:-) Man må kunne se sine barns behov, framfor sine egne, samtidig som man er bestemt på det man vet er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er veldig mye lettere å få betennelse i navlen enn i tunga da. I tunga gror det så fort at det sjelden er noen problemer.

Det hadde jeg ikke trodd... Matrester osv :-(

Men er det lettere å få betennelse i navlen enn i ørene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

''men er redd folk skal tro jeg har kommet i panikkalderen ;-P''

Du mener vel at at du er redd for at folk skal skjønne at du er kommet i panikkalderen? ;-)

Hmm, den må jeg nok grunne litt mer på før jeg svarer ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MER primitiv? Forklar, takk:)

Ok. Man er primitiv nok når man trenger bevis på at et barn har egne gener. Men man er enda mer primivitv når man forventer at avkommet skal ha gener som gjør at det er tydelig - for øyet å se, at dette er en forlengelse av MEG- og ikke bare den andre familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nettopp;) Så derfor vil mor vente til barnet er voksent nok.... Skjønner?

Nei, er jo ikke sikkert hun kobler sexy med dobb i navelen ;)

Som sagt kunne jeg godt tenkt meg piercing i navlen, men har ikke behov for å bli mer sexy enn jeg er .... Hehe, teit sagt - I know ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er faktisk ikke tull engang, jeg ble veldig sta på at jeg skulle kunne vise fram navlepiercingen min etter at jeg tok den, og har faktisk fått _tilnærmet_ flat mage;-)

Det avgjør saken (kanskje) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hvilket navleflesk? Jeg har ikke tenkt å ha ring i navlen altså;)))

Det navleflesket jeg kanskje får dersom jeg ikke piercer meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...