Gå til innhold

I bikiniform? Garantert oppskrift!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Denne hjelper garantert! Alle som har eller har hatt en 2-åring i huset vil kjenne seg igjen! :o)

Frokost:

Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på golvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær.

Lunsj:

Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet).

Middag:

Hyl og skrik og løp rundt bordet flere ganger hvis du ikke får akkurat det du har lyst på. Hvis du spiser, kast minst halvparten av maten på veggene. Spis istedet en kjeks, to mynter og noe søppel du finner under sofaen.

Kveldsmat:

Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt.

Dietten gjøres mer effektiv med bra tilrettelagt mosjon. For eksempel: Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten. Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand. Spring over alt, hopp innimellom. Veiv med armene. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene. Spinn, plask og hopp rundt i badebaljen helt til alt vannet har havnet på gulvet. Skal du se på TV, hopp i sofaen samtidig. Be om en sparring-partner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger.

Garantert endring loves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

He he så bra:-) Så er det kanskje enkelt å holde vekta også når man blir innlagt på et sted med regelmessige måltider;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg har hatt 3 stk 2-åringer og heldigvis kjenner jeg meg ikke igjen. Da hadde jeg hatt behov for nannyhjelp. Det eneste jeg kan kjenne meg igjen i er dette med påkledningen og det gjaldt kun den eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 stk 2-åringer og heldigvis kjenner jeg meg ikke igjen. Da hadde jeg hatt behov for nannyhjelp. Det eneste jeg kan kjenne meg igjen i er dette med påkledningen og det gjaldt kun den eldste.

*Hihi* Så ille har ikke mine vært heller, men jeg synes det var så morsomt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

*Hihi* Så ille har ikke mine vært heller, men jeg synes det var så morsomt! :o)

Hva oss skrøpelige til beins? Holder det å bare kaste maten på gulvet,,,,,eller? ;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva oss skrøpelige til beins? Holder det å bare kaste maten på gulvet,,,,,eller? ;))))

Litt er sikkert bedre enn ikke noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

He he.. Mine har heldigvis ikke vært slik. Men min eldste likte ikke å bli klissete på fingrene ,og i alderen 1,5-2 år så tørket ho seg lynkjapa av i håret så fort ho fikk kliss på fingrene, det være seg yoghurt, syltetøy, sjokoladepålegg eller middag. Selv om jeg hadde vaskeklut liggende klar på bordet, så hjalp ikk det, men etterhvert forsto ho heldigvis at vaskeklut var best..:-)

Minsta(4,5 år) ser fortsatt slik ut etter et måltid at en skulle tro det var meningen pålegget(eller isen... eller ketschupen) skal i ansiktet , så særlig fisefin kan man ikke akkurat påstå at ho er...

men resten av beskrevelsen kjenner jeg ikke igjen.Aktiv på andre områder ja, og arbeidssomme på hver sin måte... uten tvil... men passer ikke inn i beskrivelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...