Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg er på jakt etter en familiefilm som gikk på NRK for noen år siden. Den handler om en amerikansk gutt som reiser til Kina for å besøke faren sin. Faren jobber med å ta vare på pandaer - i et slags pandareservat/park. Dette arbeidet står i fare for å miste den økonomiske støtten de får, men kan reddes hvis det kommer flere pandaer (tror jeg.. :-) Gutten legger ut på et halsbrekkende eventyr sammen med ei kinesisk jente og bestefaren hennes. Formålet med turen er å berge en pandaunge fra noen skumle skurker, og bringe pandaen trygt tilbake til hovedkvarteret for organisasjonen. Underveis opplever de selvsagt mye spennende, og reiser gjennom flotte kinesiske landskap. Noen som kan ha en aning om hva jeg snakker om? Klarer ikke å huske tittelen, så det ble litt vanskelig å lete... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I kveld Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Søkte på panda reservat for deg jeg. Er det denne kanskje? På eventyr med Panda ( 1995 ) ( The Amazing Panda Adventure ) Premiere kino : 01.01.1900 Land : USA Språk : Spilletid : 0 minutter Sensur : 5 år Les anmeldelse Tiåringen Ryan Tyler reiser på ferie til Kina for å besøke faren sin, som han ikke har sett på over to år. Ryans far jobber ved et kinesisk pandareservat, hvor han kjemper for å beskytte den truede dyrearten fra å dø ut. Ryan er glad for å hjelpe til i farens arbeide, men det mørke skyer henger over reservatet. En hunnpanda har blitt tatt til fange av krypskyttere, og de har også kidnappet en pandaunge. Sammen med den kinesiske jenta Ling og sin far, setter Ryan av gårde for å redde pandaungen før det er for sent. Kan de finne krypskytterne i tide? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Søkte på panda reservat for deg jeg. Er det denne kanskje? På eventyr med Panda ( 1995 ) ( The Amazing Panda Adventure ) Premiere kino : 01.01.1900 Land : USA Språk : Spilletid : 0 minutter Sensur : 5 år Les anmeldelse Tiåringen Ryan Tyler reiser på ferie til Kina for å besøke faren sin, som han ikke har sett på over to år. Ryans far jobber ved et kinesisk pandareservat, hvor han kjemper for å beskytte den truede dyrearten fra å dø ut. Ryan er glad for å hjelpe til i farens arbeide, men det mørke skyer henger over reservatet. En hunnpanda har blitt tatt til fange av krypskyttere, og de har også kidnappet en pandaunge. Sammen med den kinesiske jenta Ling og sin far, setter Ryan av gårde for å redde pandaungen før det er for sent. Kan de finne krypskytterne i tide? Den er det ) Nå gjelder det bare å finne et sted (fortrinnsvis i Norge) som selger filmen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.