kaffepiken Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 '' Man kan bruke den i full størrelse eller bruke den kun som håndstøvsuger. Den er jo bare et supplement til den ordentlige støvsugeren, og et veldig greit alternativ til feiebrettet. '' Enig - den er et veldig greit supplement til både støvstuger og feiebrett, men kunne ikke klart meg med kun den der, da. :-) Nei, og den funker veldig dårlig på tepper f.eks... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nei, og den funker veldig dårlig på tepper f.eks... Har ikke mye tepper. Men har funnet den praktisk (også) for "nødstøvsuging" på strategiske steder hvis noen har ringt og spurt om de kan komme på kaffe om 20 minutter! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har ikke mye tepper. Men har funnet den praktisk (også) for "nødstøvsuging" på strategiske steder hvis noen har ringt og spurt om de kan komme på kaffe om 20 minutter! ;-) Ja, den er veldig kjekk til "nødopprydding", i likhet med jifspray + tørkerull, og engangsvåtmopper ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, den er veldig kjekk til "nødopprydding", i likhet med jifspray + tørkerull, og engangsvåtmopper ;-) Jeg så forresten en bil i helga som det sto "Kaffepikene" på. Da tenkte jeg på deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg så forresten en bil i helga som det sto "Kaffepikene" på. Da tenkte jeg på deg:-) Hehe ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Da syns jeg det er like greit å feie over gulvet egentlig jeg.. Jeg har også stående brett og kost på kjøkkenet og det er mye i bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.