Gå til innhold

Pirbadet

Gjest Liker å bade

Anbefalte innlegg

Gjest Liker å bade

Noen som er kjent i pirbadet i Trondheim? Må barn ha en badende voksen sammens seg? Gutten min er 8 og vil gjerne dra dit men jeg trives ikke i badedrakt pga noen kilo ekstra. På stranda bruker jeg en singlett over badedrakten. Hvordan er det å sende en gutt på 8 år alene inn i garderoben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sender fremdeles ikke poden på 10 år alene i garderoben på Pirbadet. Mange her inne synes jeg er hysterisk, men dem om det.

Barn under 10 år må ha med seg en voksen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liker å bade

Jeg sender fremdeles ikke poden på 10 år alene i garderoben på Pirbadet. Mange her inne synes jeg er hysterisk, men dem om det.

Barn under 10 år må ha med seg en voksen ja.

Det tenker jeg også. Liker ikke tanken på han alene inni i garderoben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svømmelærer

Kan du ikke bade i badedrakt, t-skjorte og shorts? Det bruker jeg i svømmetimene på skolen. Da er jeg "kledd", liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liker å bade

Kan du ikke bade i badedrakt, t-skjorte og shorts? Det bruker jeg i svømmetimene på skolen. Da er jeg "kledd", liksom.

Er det lov da? Hadde det vært det hadde det var bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten her på 7 år klarer seg iallefall veldig godt i garderoben alene, men han har gått på svømmekurs i vinter og vet hva han har å gjøre.

Barn som ikke er svømmedyktig har ikke noe i et badeland alene å gjøre synes jeg, men du kan jo kanskje holde et øye med han fra bassengkanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten her på 7 år klarer seg iallefall veldig godt i garderoben alene, men han har gått på svømmekurs i vinter og vet hva han har å gjøre.

Barn som ikke er svømmedyktig har ikke noe i et badeland alene å gjøre synes jeg, men du kan jo kanskje holde et øye med han fra bassengkanten?

I Pirbadet må man være kledd i badetøy inne i anlegget kom jeg plutselig på, i alle fall var det slik tidligere. Stopper vel en god del som ellers bare hadde vært der for å kikke med ulike hensikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Pirbadet må man være kledd i badetøy inne i anlegget kom jeg plutselig på, i alle fall var det slik tidligere. Stopper vel en god del som ellers bare hadde vært der for å kikke med ulike hensikter.

'Stopper vel en god del som ellers bare hadde vært der for å kikke med ulike hensikter.''

Ja, det er klart. Tror ikke det er sånn hos oss, men det er ikke noe badeland heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Den som tenker mest på kiloene dine er nok du selv. Tipper det er mange overvektige på pirbadet. Om du bruker en singlet over badedrakten kan vel ikke gjøre noe. Bare si det er en del av badedrakten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...