Gjest Liker å bade Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen som er kjent i pirbadet i Trondheim? Må barn ha en badende voksen sammens seg? Gutten min er 8 og vil gjerne dra dit men jeg trives ikke i badedrakt pga noen kilo ekstra. På stranda bruker jeg en singlett over badedrakten. Hvordan er det å sende en gutt på 8 år alene inn i garderoben? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg sender fremdeles ikke poden på 10 år alene i garderoben på Pirbadet. Mange her inne synes jeg er hysterisk, men dem om det. Barn under 10 år må ha med seg en voksen ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liker å bade Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg sender fremdeles ikke poden på 10 år alene i garderoben på Pirbadet. Mange her inne synes jeg er hysterisk, men dem om det. Barn under 10 år må ha med seg en voksen ja. Det tenker jeg også. Liker ikke tanken på han alene inni i garderoben 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svømmelærer Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kan du ikke bade i badedrakt, t-skjorte og shorts? Det bruker jeg i svømmetimene på skolen. Da er jeg "kledd", liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liker å bade Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kan du ikke bade i badedrakt, t-skjorte og shorts? Det bruker jeg i svømmetimene på skolen. Da er jeg "kledd", liksom. Er det lov da? Hadde det vært det hadde det var bra :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vet ikke om det er lov med t-skjorte og slikt i basseng, men en badedrakt ala dette burde i det minste være lov. Du kan evt kutte ut hodeplagget;-) http://chromatism.net/current/images/burkini.jpg Jeg ville ikke ha sendt en 8-åring alene inn i garderoben i vår svømmehall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gutten her på 7 år klarer seg iallefall veldig godt i garderoben alene, men han har gått på svømmekurs i vinter og vet hva han har å gjøre. Barn som ikke er svømmedyktig har ikke noe i et badeland alene å gjøre synes jeg, men du kan jo kanskje holde et øye med han fra bassengkanten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gutten her på 7 år klarer seg iallefall veldig godt i garderoben alene, men han har gått på svømmekurs i vinter og vet hva han har å gjøre. Barn som ikke er svømmedyktig har ikke noe i et badeland alene å gjøre synes jeg, men du kan jo kanskje holde et øye med han fra bassengkanten? I Pirbadet må man være kledd i badetøy inne i anlegget kom jeg plutselig på, i alle fall var det slik tidligere. Stopper vel en god del som ellers bare hadde vært der for å kikke med ulike hensikter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 I Pirbadet må man være kledd i badetøy inne i anlegget kom jeg plutselig på, i alle fall var det slik tidligere. Stopper vel en god del som ellers bare hadde vært der for å kikke med ulike hensikter. 'Stopper vel en god del som ellers bare hadde vært der for å kikke med ulike hensikter.'' Ja, det er klart. Tror ikke det er sånn hos oss, men det er ikke noe badeland heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Den som tenker mest på kiloene dine er nok du selv. Tipper det er mange overvektige på pirbadet. Om du bruker en singlet over badedrakten kan vel ikke gjøre noe. Bare si det er en del av badedrakten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.