jubalong70 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 I morgen tidlig bærer det avsted til USA med undertegnede. Tenk 10 dager uten barn og med masse tid til gamle venner, "familie" og ikke minst - shopping Jeg gleder meg villt!!!! Ha en flott ferie alle sammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er deg vel unt, Jubalong - god tur!! :-) Og håper du har husket å fikse ESTA-søknaden - det regner jeg med, slik jeg kjenner deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det ble USA tur på deg ja! Så bra! God tur! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Det er deg vel unt, Jubalong - god tur!! :-) Og håper du har husket å fikse ESTA-søknaden - det regner jeg med, slik jeg kjenner deg Jepp, den er i boks - og var det i april Men takk for påminnelsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Det ble USA tur på deg ja! Så bra! God tur! :-) Tusen takk :D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jepp, den er i boks - og var det i april Men takk for påminnelsen Ha en kjempefin ferie "over there", jubalong70, det høres helt herlig ut;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 God tur din heldiggris! Jeg håper å gjøre det samme, f.eks 20 år etter graduation... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg og Drar ivei i morgen tidlig for å besøke min amerikanske familie og gamle venner jeg ikke har sett på en evighet. Gleder meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kos deg :-) Det har du fortjent :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 God tur! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kos deg masse!!!:-) Er nok en smule misunnelig, ja......:-))))))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.