Gå til innhold

kjærlighetshåndtak

j95

Anbefalte innlegg

Hej :)

Jeg er en 95'er som sliter med synet på kroppen sin.. Jeg er ikke direkte tjukk, men jeg har noen store kjærlighetshåndtak.. Slik at jeg sliter med at klærne sitter på kroppen min.. Jeg vurderer å begynne å trene til høsten, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal begynne eller hvordan jeg skal få de bort. For til neste år skal jeg konfirmeres, og til det skal jeg ha bunad - så min mor lurer også på hvordan den skal passe uten at formen blir unormal.. Jeg mangler også motivasjonen..

Jeg føler at jeg trenger hjelp med den delen, men jeg tør ikek stå frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest prust

Hei!

Når en går fra barn til ungdom og til voksen, er det vanlig at kroppen forandrer seg, og jenter/kvinner får bredere hofter og gjerne litt ekstra vekte som for mange legger seg rundt mage og hofter.

Men det er viktig at du passer på kroppen din, og beveger deg og spiser sunt :-)

Ikke vent med å begynne "trening" - du kan begynne i dag, og gå en tur på en halvtime. Veksle mellom rask gange og rolig gange. Det gjør deg godt! Etterhvert kan du utvide til lengre turer eller løping. Kjempedeilig hvis du gjør dette 2-3 ganger i uka!

Du kan også gjøre situps hjemme, noe som vil stramme opp magemusklene dine.

Til slutt: Det er lurt å tenke litt over hva en putter i munnen, slik at godteri, chips og brus bare blir spist i helgene :-)

Lykke til med trening og konfirmasjonstid!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...