Gjest GA Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Forebyggende;o) *lol* ;-) -også rettelse kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikk tamiflu Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *lol* ;-) -også rettelse kanskje? Herlighet som jeg surrer;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikk tamiflu Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *lol* ;-) -også rettelse kanskje? Hvordan går det foresten med dere? Begynner dere å kvikne til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvordan går det foresten med dere? Begynner dere å kvikne til? Ungene er helt ok, de fikk bare bittelitt feber og lette symptomer. Jeg var ganske slakk i gårkveld, vondt i brystet og surklet og høy feber. Men jeg er oppegående altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ungene er helt ok, de fikk bare bittelitt feber og lette symptomer. Jeg var ganske slakk i gårkveld, vondt i brystet og surklet og høy feber. Men jeg er oppegående altså. God bedring til dere alle ihvertfall:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 God bedring til dere alle ihvertfall:-) Og der kom nicket, men det skjønte nok mange likevel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Og der kom nicket, men det skjønte nok mange likevel:-) Jepp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.