Gjest Romantisk middag... Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det noen som har forslag til en romantisk middag som jeg kan lage til min kjære i kveld??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...baconskiver Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Stekt egg og... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er jo vidt forskjellig hva folk liker da... ) Min kjære hadde nok blitt overlykkelig over hjemmelaget klubb (ball, komle) med flesk, sirup og duppe f.eks. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanuna Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det går ikke an å lage forslag til romantisk middag. Jeg er invitert ut til uka av en kjekk mann og gleder meg vilt uten å tenke over hva jeg kommer til å spise:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er jo vidt forskjellig hva folk liker da... ) Min kjære hadde nok blitt overlykkelig over hjemmelaget klubb (ball, komle) med flesk, sirup og duppe f.eks. ) - Og jeg ville løpt _motsatt_ vei, hvis noen truet meg med det samme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hmmm. Løvbiff med salat, fløtegratinerte poteter og is til dessert. :-) God, enkel mat, som gjør at kokken kan konsentrere seg om kjæresten sin... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hmmm. Løvbiff med salat, fløtegratinerte poteter og is til dessert. :-) God, enkel mat, som gjør at kokken kan konsentrere seg om kjæresten sin... Det er vanlig hverdagsmat, det. Ikke noe romantisk over dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanuna Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er jo vidt forskjellig hva folk liker da... ) Min kjære hadde nok blitt overlykkelig over hjemmelaget klubb (ball, komle) med flesk, sirup og duppe f.eks. ) Hva hvis du hadde bydd ham på gratinerte snegler i hvitvinssaus til forrett, elgfilet med belgbønner og rødvinssaus til hovedrett og flamberte bananer til dessert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er vanlig hverdagsmat, det. Ikke noe romantisk over dette. Fiskeboller er hverdagsmat. :-))) Synes jeg. Løvbiff synes jeg er kosemat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 - Og jeg ville løpt _motsatt_ vei, hvis noen truet meg med det samme... Hehe jeg også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hva hvis du hadde bydd ham på gratinerte snegler i hvitvinssaus til forrett, elgfilet med belgbønner og rødvinssaus til hovedrett og flamberte bananer til dessert? Sannsynligvis hadde han smakt på forretten, selv om han har spist snegler før og ikke synes noe særlig om det. Hovedretten hadde nok gått rett ned, men desserten er jeg usikker på gitt. ) Men den aller beste elggryta den lager han selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fiskeboller er hverdagsmat. :-))) Synes jeg. Løvbiff synes jeg er kosemat. Løvbiff? Er det sånne digre pannekakeflate dingser som krymper inn til det halve og blir seige og ekle? Selges sånne fortsatt??? Spiser noen sånne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fiskeboller er hverdagsmat. :-))) Synes jeg. Løvbiff synes jeg er kosemat. Løvbiff er slik mat vi får, når vi ikke gidder å lage ordentlig middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Løvbiff? Er det sånne digre pannekakeflate dingser som krymper inn til det halve og blir seige og ekle? Selges sånne fortsatt??? Spiser noen sånne? Vi spiser slike, når vi ikke gidder eller har tid til å lage ordentlig middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Løvbiff? Er det sånne digre pannekakeflate dingser som krymper inn til det halve og blir seige og ekle? Selges sånne fortsatt??? Spiser noen sånne? Ha - dra på butikken, og unn deg noe godt! :-) Så! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ha - dra på butikken, og unn deg noe godt! :-) Så! Skal jeg unne meg noe godt så er løvbiff det siste jeg tenker på... Løvbiff = skosåle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.