Gå til innhold

Romantisk middag??

Gjest Romantisk middag...

Anbefalte innlegg

Gjest Romantisk middag...

Er det noen som har forslag til en romantisk middag som jeg kan lage til min kjære i kveld???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo vidt forskjellig hva folk liker da... :o) Min kjære hadde nok blitt overlykkelig over hjemmelaget klubb (ball, komle) med flesk, sirup og duppe f.eks. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanuna

Det går ikke an å lage forslag til romantisk middag. Jeg er invitert ut til uka av en kjekk mann og gleder meg vilt uten å tenke over hva jeg kommer til å spise:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vidt forskjellig hva folk liker da... :o) Min kjære hadde nok blitt overlykkelig over hjemmelaget klubb (ball, komle) med flesk, sirup og duppe f.eks. :o)

- Og jeg ville løpt _motsatt_ vei, hvis noen truet meg med det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Løvbiff med salat, fløtegratinerte poteter og is til dessert.

:-)

God, enkel mat, som gjør at kokken kan konsentrere seg om kjæresten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Hmmm. Løvbiff med salat, fløtegratinerte poteter og is til dessert.

:-)

God, enkel mat, som gjør at kokken kan konsentrere seg om kjæresten sin...

Det er vanlig hverdagsmat, det. Ikke noe romantisk over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanuna

Hva hvis du hadde bydd ham på gratinerte snegler i hvitvinssaus til forrett, elgfilet med belgbønner og rødvinssaus til hovedrett og flamberte bananer til dessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig hverdagsmat, det. Ikke noe romantisk over dette.

Fiskeboller er hverdagsmat. :-))) Synes jeg.

Løvbiff synes jeg er kosemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis du hadde bydd ham på gratinerte snegler i hvitvinssaus til forrett, elgfilet med belgbønner og rødvinssaus til hovedrett og flamberte bananer til dessert?

Sannsynligvis hadde han smakt på forretten, selv om han har spist snegler før og ikke synes noe særlig om det. Hovedretten hadde nok gått rett ned, men desserten er jeg usikker på gitt. :o) Men den aller beste elggryta den lager han selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvbiff? Er det sånne digre pannekakeflate dingser som krymper inn til det halve og blir seige og ekle? Selges sånne fortsatt??? Spiser noen sånne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Løvbiff er slik mat vi får, når vi ikke gidder å lage ordentlig middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Løvbiff? Er det sånne digre pannekakeflate dingser som krymper inn til det halve og blir seige og ekle? Selges sånne fortsatt??? Spiser noen sånne?

Vi spiser slike, når vi ikke gidder eller har tid til å lage ordentlig middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha - dra på butikken, og unn deg noe godt! :-) Så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha - dra på butikken, og unn deg noe godt! :-) Så!

Skal jeg unne meg noe godt så er løvbiff det siste jeg tenker på... Løvbiff = skosåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...