uvitende......! Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det noen som har kjøpt regnsett fra Stormberg? Tenkte på dette, men kanskje det er dårlig pga. pris?? https://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Regntoy/Regnselebukser/Kompakt-Regnsett/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg kjøper ikke ting med glidelås fra Stormberg lengre. Kjøpte en genser derfra med glidelås i halsen, glidelåsen gikk i stykker med en gang. Fikk byttet den i en ny og også den glidelåsen gikk i stykker ved første gangs bruk. Min søster kjøpte en skibukse der lommene revnet med en gang. Gidder ikke kjøpe Stormberg flere ganger, selv om skibuksene vi har er greie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Vi har noe regntøy fra Stormberg, men ikke dette settet. Det er veldig greit. Jeg synes Storberg har mye bra ting og ok kvalitet til en bra pris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Mannen har kjøpt dette regntøysettet, han er kjempefornøyd. Var på lang fisketur i øsregn på lørdag, og var tørr når han kom hjem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.