Gå til innhold

Hvor mye venne-besøk har dere i ferien?

puttelulle

Anbefalte innlegg

'''. Det er så mye klager på at man skal følge strømmen og mene det alle andre mener, den trenden følger ikke jeg i hvert fall - jeg er meg ''

Og jeg mener mitt! Men du er stadig opptatt av hva jeg mener, får ikke jeg lov til å følge min trend? Jeg holdt meg til saken, i tråden du mener, men dere gjorde det ikke...

Står for mitt og skriver alltid med eget nick!

Man kan stå for det man mener, men samtidig diskutere så lenge andre er uenige - det er gjerne slik diskusjoner fødes.

Hvilken tråd du nå snakker om, vet ikke jeg - men én ting skal jeg kommentere: Jeg bruker alltid også mitt eget nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Man kan stå for det man mener, men samtidig diskutere så lenge andre er uenige - det er gjerne slik diskusjoner fødes.

Hvilken tråd du nå snakker om, vet ikke jeg - men én ting skal jeg kommentere: Jeg bruker alltid også mitt eget nick!

Vet det;)

Jeg har sterke meninger om det meste, så når noen stiller spørsmål om noe jeg brenner for, da svarer jeg;)

(Forrige tråd var om 6-åringen som ikke ville i bursdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det;)

Jeg har sterke meninger om det meste, så når noen stiller spørsmål om noe jeg brenner for, da svarer jeg;)

(Forrige tråd var om 6-åringen som ikke ville i bursdag)

Å den ja...:-)

Nå skal det sies at jeg kan være uenig med deg i mye, men jeg tror aldri jeg har påstått at dine meninger eller måten du har gjort/gjør ting på er _feil_ - jeg bare påpeker at din måte kanskje ikke er den eneste riktige - og det er på en måte det jeg prøver å få fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Å den ja...:-)

Nå skal det sies at jeg kan være uenig med deg i mye, men jeg tror aldri jeg har påstått at dine meninger eller måten du har gjort/gjør ting på er _feil_ - jeg bare påpeker at din måte kanskje ikke er den eneste riktige - og det er på en måte det jeg prøver å få fram.

Men får stadig tilbakemelding om at mine meninger ikke betyr noe!

''Tror ikke du er den rette til å uttale deg om akkurat dette, gitt... – Bookworm''

Ser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får stadig tilbakemelding om at mine meninger ikke betyr noe!

''Tror ikke du er den rette til å uttale deg om akkurat dette, gitt... – Bookworm''

Ser du?

Det var jo et kroneksempel på et sitat tatt ut av sin sammenheng!

Jeg synes ærlig talt ikke du har rett til å uttale deg som moralens vokter akkurat når det gjelder kvasse innlegg her på forum, din ustabile historie tatt i betraktning - og det tror jeg det vil være vanskelig å argumentere mot.

Det er ikke en kommentar om dine meninger på generell basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var jo et kroneksempel på et sitat tatt ut av sin sammenheng!

Jeg synes ærlig talt ikke du har rett til å uttale deg som moralens vokter akkurat når det gjelder kvasse innlegg her på forum, din ustabile historie tatt i betraktning - og det tror jeg det vil være vanskelig å argumentere mot.

Det er ikke en kommentar om dine meninger på generell basis.

Jeg er _ikke _ moralens vokter, men jeg har meninger!

Og jeg uttrykker mine meninger når folk spør etter dem! Akkurat som du gjør!

Skjønner virkelig ikke forskjellen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med utropstegnene var at du virket så innmari sint i forhold til det jeg hadde skrevet - at jeg liksom hadde fortalt deg helt innlysende ting, og du måtte understreke svaret ditt til meg...

Det er dessverre ofte den funksjonen utropstegn har...

Hehe:-) Å henge seg opp i slike bagateller (for det er det virkelig, uansett grunn for utropstegnene), må du bare gjøre, men hvorfor MÅ du kommentere alle feil vi "vanlig dødelige" gjør? Svar på det trådstarter spør om, uansett hva du måtte mene, men prøv å ikke lage mer rabalder enn det er grunn til. Please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men gi deg du da:-)

Seriøst, jeg forstod ikke problemet hun hadde med tastene, og ble faktisk litt satt ut av at det ble så mye utropstegn (som jeg tolket som fiendtlighet da jeg leste innlegget), og det er da vel ikke så rart?

Du har ganske mange punktum. Måtte bare nevne det siden vi er inne på tegnsetting. Da blir det til at man sitter å lurer på om det er meningen at man skal legge noe mer i det enn det som står der, og det blir litt slitsomt når det brukes veldig ofte.

Lurt å begrense bruken av ... hvis man ikke vil bli oppfattet som sutrende eller viktigpetter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...