hidi, the scorpion Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Mye rart som forsvinner om man ikke leser alt =) Ha en fin kveld I like måte, og takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen min;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym i denne tråden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Tror nok det er jeg som er litt mer bekymra enn andre.Jeg tar aldri noen sjanser,men det er jo aldri 100% sikkert.Er det jeg tenker på.Skal prøve å ikke stresse sånn med det Jeg fikk barn uten at det var planlagt og jeg var alene. Det var katastrofe da det skjedde, men jeg er kjempeglad for det nå. Mitt barn er jo en stor gave. Det er ikke alltid slik at det bare er det planlagte i livet som er bra. Det er ikke alltid det dukker opp en mann å gifte seg med og stifte familie med selv om man planlegger det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Beklager, Speak, men jeg leste ikke trådstarters innlegg, så visste ikke at det gjaldt en "tenkt" situasjon.... Beklager virkelig.... Ingen skade skjedd:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.