janeymor Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vi reiser på hytteferie i år. Vi- det er jeg, samboeren min, sønn 8 år og datter 3 år. Pappaen i familen er i overkant sprek og utholdende fysisk (jeg er ikke... ) og gutten vår er logså den som holder ut på langturer osv. Samboeren min har fått det for seg at det går helt fint at hele gjengen på 4 blir med og går til Preikestolen på dagstur... er dette forsvarlig..? Han har sagt at han kan ha med bæremeis til vesla slik at hun slipper å gå mye (hun er lita og lett), men likevel... er ikke dette litt vel ambisiøst? Jeg ser for meg slitne og sure unger, og meg som er dødssliten og må oppmuntre ungene. Men forhåpentligvis tar jeg feil. Så var det spørsmålet... Noen som har gått til Preikestolen med barn? Erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, det er forsvarlig;) Hardt, ja, men belønningen er helt utrolig;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har lyst jeg også :) Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har ikke, men min kollega var nettopp, og hun sier at turen egner seg for alle Tilogmed damer på 150 kilo på stiletthæler og lakkveske! (helt sant). Ta mange og korte pauser og husk god mat g drikke, så blir det nok et flott opplevelse for dere alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, det er forsvarlig;) Hardt, ja, men belønningen er helt utrolig;) Har du gått Preikestolen selv? Med barn? Storebror på 8 klarer turen, jeg er helt sikker på det. Mer usikker på min egen form :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har du gått Preikestolen selv? Med barn? Storebror på 8 klarer turen, jeg er helt sikker på det. Mer usikker på min egen form :/ Ja, og mine barn var på alder med dine, pluss en eldre. Det er så vakkert der, og unger klarer mye mer enn vi tror! Men, som en annen her sier, husk mat og drikke;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, og mine barn var på alder med dine, pluss en eldre. Det er så vakkert der, og unger klarer mye mer enn vi tror! Men, som en annen her sier, husk mat og drikke;) Takk for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Med bæremeis til en eventuelt minstemann går nok det helt fint. Turen egner seg ikke for stilletthæler, men det er utrolig hva enkelte turister gjør likevel. Det er enkelte partier med rene motorveien og andre partier med nesten klatring i fjellur. For det meste er det helt gangbare turstier og fjellberg, som hele familien klarer fint. Turen starter litt hardt med god stigning de første ti minuttene, bare så dere ikke blir avskrekket med det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Med bæremeis til en eventuelt minstemann går nok det helt fint. Turen egner seg ikke for stilletthæler, men det er utrolig hva enkelte turister gjør likevel. Det er enkelte partier med rene motorveien og andre partier med nesten klatring i fjellur. For det meste er det helt gangbare turstier og fjellberg, som hele familien klarer fint. Turen starter litt hardt med god stigning de første ti minuttene, bare så dere ikke blir avskrekket med det samme. Takk for info 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.