Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ungene og jeg må holde oss unna andre i en uke til, fy søren vi kjeder oss! Ikke orker vi så mye heller, er litt slappe alle tre. Jammen bra vi har kortstokk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Oi, er dere fått konstatert smitte av svineinfluensa eller er det bare mistanke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeren1365381207 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Dere har Internett også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fint at det ikke smitter via trådløst Internett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Oi, er dere fått konstatert smitte av svineinfluensa eller er det bare mistanke? Får svar på prøven i morgen eller onsdag. Men de var temmelig sikre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Dere har Internett også? jada. Kjedelig lell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Får svar på prøven i morgen eller onsdag. Men de var temmelig sikre. Huffda! Men det går heldigvis godt for de aller fleste, og særlig for de som får konstatert smitten. Kan du kort si hvilke symptomer du/dere har hatt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er i hvert fall ikke så alvorlig den svineinfluensaen da, hvis dere faktisk er i såpass god form at dere kjeder dere... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Huffda! Men det går heldigvis godt for de aller fleste, og særlig for de som får konstatert smitten. Kan du kort si hvilke symptomer du/dere har hatt? Jeg har litt sesong-astma (pollen), så hos meg gikk den rett i lungene. Jeg hoster, svetter, fryser (feber på maks 38,5) har litt kroppsverk i muskler og ledd (bare en natt egentlig men jeg har tatt ibux et par ganger i døgnet) litt såre øyne, bittelitt snørrete. Ungene har hodepine, verk i ledd, feber på litt over 38, vondt i halsen og er litt slappe. Mora mi som smitta oss var helt utslått i to dager. Så hun fikk den hardere og surkler som bare det nå på femte dagen. Så den er relativt mild ja. 7-10 dager i karantene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har litt sesong-astma (pollen), så hos meg gikk den rett i lungene. Jeg hoster, svetter, fryser (feber på maks 38,5) har litt kroppsverk i muskler og ledd (bare en natt egentlig men jeg har tatt ibux et par ganger i døgnet) litt såre øyne, bittelitt snørrete. Ungene har hodepine, verk i ledd, feber på litt over 38, vondt i halsen og er litt slappe. Mora mi som smitta oss var helt utslått i to dager. Så hun fikk den hardere og surkler som bare det nå på femte dagen. Så den er relativt mild ja. 7-10 dager i karantene. Ok, takk for info og god bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det må være en ypperlig anledning til å lese bøker! Send noen på biblioteket, og be dem om å legge bøkene på trappa (he-he). Lag julekortene og/eller julegaver nå? Scrapping - bruk tida til å få organisert bildene i album. Skriv en bok! 9-åringen min har skrevet en barnebok til lillebroren på 1 år. Har en plan om å laminere sidene til bursdagen hans. Du blir jo tante snart og barna dine får et nytt søskenbarn, vær kreativ så har dere en fin gave til dåp / navnefesten ;-) Slektsforskning? God bedring hilser ei som gjerne skulle hatt tid til å kjede meg for tida... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annonymia Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hadde vært drømmen min akkurat nå. Har så mye feriegjester at jeg kunne tenkt meg en uke for meg selv. Men skjønner jo det ikke er gøy når dette blir påtvunget deg. Dere får være oppfinnsomme og finne på "små ting." God bedring :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lese, rydde i skuffer og skap, få kastet rot som har samlet seg opp... Det skulle jeg gjerne ha brukt en uke til om jeg hadde hatt. Hadde planer om det da jeg ble operert i beinet i vinter - tenk 14 dager alene hjemme.... Men så ble minstesnuppa vannkoppesyk, og måtte være hjemme samtidig, og da ble det ikke til særlig med opprydningeprosjekter likevel.... God bedring i alle fall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lese, rydde i skuffer og skap, få kastet rot som har samlet seg opp... Det skulle jeg gjerne ha brukt en uke til om jeg hadde hatt. Hadde planer om det da jeg ble operert i beinet i vinter - tenk 14 dager alene hjemme.... Men så ble minstesnuppa vannkoppesyk, og måtte være hjemme samtidig, og da ble det ikke til særlig med opprydningeprosjekter likevel.... God bedring i alle fall! ''Lese, rydde i skuffer og skap, få kastet rot som har samlet seg opp...'' Dette, i tillegg til å få limt inn album for flere år, skulle jeg få til under første fødselspermisjonen min. Men tror du jeg fikk det til? Neiiida. Slikt hadde jeg jo ikke tid til :-). "Ulempen" (med tanke på opprydding) var at jeg ikke var bundet til huset, har aldri vært så mye på farten noen gang *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lese, rydde i skuffer og skap, få kastet rot som har samlet seg opp... Det skulle jeg gjerne ha brukt en uke til om jeg hadde hatt. Hadde planer om det da jeg ble operert i beinet i vinter - tenk 14 dager alene hjemme.... Men så ble minstesnuppa vannkoppesyk, og måtte være hjemme samtidig, og da ble det ikke til særlig med opprydningeprosjekter likevel.... God bedring i alle fall! Jeg orker ikke mer enn små halvtimesøkter med innsats innimellom. Man blir jo litt slapp av dette her. Har betalt regninger i nettbanken og ordnet littegrann på kjøkkenet ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det må være en ypperlig anledning til å lese bøker! Send noen på biblioteket, og be dem om å legge bøkene på trappa (he-he). Lag julekortene og/eller julegaver nå? Scrapping - bruk tida til å få organisert bildene i album. Skriv en bok! 9-åringen min har skrevet en barnebok til lillebroren på 1 år. Har en plan om å laminere sidene til bursdagen hans. Du blir jo tante snart og barna dine får et nytt søskenbarn, vær kreativ så har dere en fin gave til dåp / navnefesten ;-) Slektsforskning? God bedring hilser ei som gjerne skulle hatt tid til å kjede meg for tida... Jeg orker ikke være kreativ heller, men lage album klarer jeg kanskje. Ihvertfall en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har litt sesong-astma (pollen), så hos meg gikk den rett i lungene. Jeg hoster, svetter, fryser (feber på maks 38,5) har litt kroppsverk i muskler og ledd (bare en natt egentlig men jeg har tatt ibux et par ganger i døgnet) litt såre øyne, bittelitt snørrete. Ungene har hodepine, verk i ledd, feber på litt over 38, vondt i halsen og er litt slappe. Mora mi som smitta oss var helt utslått i to dager. Så hun fikk den hardere og surkler som bare det nå på femte dagen. Så den er relativt mild ja. 7-10 dager i karantene. Fikk dere Tamiflu, eller er den såpass mild uten andre medisiner enn Ibux? God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fikk dere Tamiflu, eller er den såpass mild uten andre medisiner enn Ibux? God bedring! Har ikke fått Tamiflu nei. Ikke noen vits i å teppebombe kroppen uten at det virkelig trengs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har ikke fått Tamiflu nei. Ikke noen vits i å teppebombe kroppen uten at det virkelig trengs. OK. Jeg trodde Tamiflu måtte tas en av de aller første dagene for at den skal virke, men man vet det vel raskt om man har fått en kraftig eller lett form av influensaen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 God bedring til dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.