org Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Uffda, god bedring!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME-syk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg orker ikke mer enn små halvtimesøkter med innsats innimellom. Man blir jo litt slapp av dette her. Har betalt regninger i nettbanken og ordnet littegrann på kjøkkenet ihvertfall. Slik har jeg det hele tiden, jeg. Orker bare halvtimes økter med hvile i mellom. Tenk på at du er heldig som har det slik bare en ukes tid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Slik har jeg det hele tiden, jeg. Orker bare halvtimes økter med hvile i mellom. Tenk på at du er heldig som har det slik bare en ukes tid! Det er vel ikke noen konkurranse om hvem som har det verst heller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Slik har jeg det hele tiden, jeg. Orker bare halvtimes økter med hvile i mellom. Tenk på at du er heldig som har det slik bare en ukes tid! For et svar. Selv om det bare varer en ukes tid må man få lov til å si at man ikke orker ting og er slapp. Kan ikke ta hensyn til alle med annen sykdom før man kan få si noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Slik har jeg det hele tiden, jeg. Orker bare halvtimes økter med hvile i mellom. Tenk på at du er heldig som har det slik bare en ukes tid! Finnes mange ME-syke som ligger til sengs med bind for øynene og propper i ørene, 100% pleietrengende og knapt i stand til å snakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME-syk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 For et svar. Selv om det bare varer en ukes tid må man få lov til å si at man ikke orker ting og er slapp. Kan ikke ta hensyn til alle med annen sykdom før man kan få si noe. Neida, jeg mente det ikke slik. Selvsagt skal man få lov å klage. Men det er jo greit å se tingene litt i perspektiv også. Jeg blir nesten misunnelig jeg, over at jeg ikke "bare" har influensa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME-syk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Finnes mange ME-syke som ligger til sengs med bind for øynene og propper i ørene, 100% pleietrengende og knapt i stand til å snakke. Ja. jeg kjenner til flere som har det sånn, og jeg kjenner meg veldig takknemlig og glad for at jeg ikke er så hardt rammet. Jeg syns det hjelper å se mitt liv i perspektiv sammenliknet med andres, når jeg selv syns jeg sliter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Neida, jeg mente det ikke slik. Selvsagt skal man få lov å klage. Men det er jo greit å se tingene litt i perspektiv også. Jeg blir nesten misunnelig jeg, over at jeg ikke "bare" har influensa. Det virka mer som du sutra over at andre klager over influensa. Det er jo en veldig akutt ting, som brått gjør deg slapp og dårlig så jeg skjønner at man klager over den. Man mener jo ikke at man skal få mer sympati enn andre syke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja. jeg kjenner til flere som har det sånn, og jeg kjenner meg veldig takknemlig og glad for at jeg ikke er så hardt rammet. Jeg syns det hjelper å se mitt liv i perspektiv sammenliknet med andres, når jeg selv syns jeg sliter. "Jeg syns det hjelper å se mitt liv i perspektiv sammenliknet med andres, når jeg selv syns jeg sliter." Godt poeng det. Men ved å legge inn et "jeg-har-det-så-mye-verre-enn-deg"-svar gjør du ikke _deg selv_ den tjenesten. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME-syk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det virka mer som du sutra over at andre klager over influensa. Det er jo en veldig akutt ting, som brått gjør deg slapp og dårlig så jeg skjønner at man klager over den. Man mener jo ikke at man skal få mer sympati enn andre syke. ja alt kan misforstås 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Slik har jeg det hele tiden, jeg. Orker bare halvtimes økter med hvile i mellom. Tenk på at du er heldig som har det slik bare en ukes tid! Ja heldigvis er jeg frisk ellers. -men det er litt kjedelig når jeg egentlig skulle være hjemme og hjelpe min høygravide søster med å passe eldstejenta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.