rudolfine Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg ser de fleste oppskrifter på såpebobler inneholder glyserin, mens noen oppgir glyserol. Jeg vet at vi tidligere har brukt glyserol, både i barnehagen og hjemme, men hva er "rett"? Glyserin eller glyserol? Og hva er egentlig forskjellen.... Hilsen en som satser på å lage en stor porsjon såpeboblemix.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 jeg trodde det var det samme, bare med to forskjellige navn(gammelt og nyere)... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 jeg trodde det var det samme, bare med to forskjellige navn(gammelt og nyere)... http://www.caplex.no/Web/Print.aspx?id=9312738 ser ut som om begge navnene er samme sak ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.