Gå til innhold

Da fikk vi bekreftelse

Gjest GA

Anbefalte innlegg

-på at det var svineinfluensa vi hadde.

Det var jo kjekt å vite, ettersom vi vel fikk levere en av de siste prøvene de hadde kapasitet til å analysere.

Så håper jeg vi er ferdige med dette for en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bikku

Gratulerer!

Og jeg mener det. Skulle så gjerne ha vært ferdig med gruffet i ferien, og mens det fortsatt finnes medisin tilgjengelig om det skulle være behov for det. Så jeg håper dere har fått et lett møte med svineriet, og ønsker god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

god bedring.. og ja det er sikkert veldig greit å vite med sikkerhet at det er den sykdommen man har i hus/har hatt... Lurer på om svineinfluensaen kan forveksles med en vanlig forkjølelse medsår hals, hoste og litt feber?Man blir jo ikke forskånet fra vanlig forkjølelse selv om influensaen herjer rundt omkring, men kan man ta feil?? Dere har jo fått den milde varianten. Ville dere ha forstått at det kunne være svineinfluensa hvis ikke moradi hadde vært ute og reist? Hvis dere feks hadde fått det ved fri smitte som er likerundt hjørnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring.. og ja det er sikkert veldig greit å vite med sikkerhet at det er den sykdommen man har i hus/har hatt... Lurer på om svineinfluensaen kan forveksles med en vanlig forkjølelse medsår hals, hoste og litt feber?Man blir jo ikke forskånet fra vanlig forkjølelse selv om influensaen herjer rundt omkring, men kan man ta feil?? Dere har jo fått den milde varianten. Ville dere ha forstått at det kunne være svineinfluensa hvis ikke moradi hadde vært ute og reist? Hvis dere feks hadde fått det ved fri smitte som er likerundt hjørnet...

Hadde nok skjønt at det var influensa på mine symptomer ja, men ikke på ungenes. De hadde bare bittelitt snev av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom vi nå har hatt noe "svineri" i hus i etpar uker nå, etter en ferie i Danmark, så lurer jeg på hvilke symptomer du hadde?

Hadde du feber??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom vi nå har hatt noe "svineri" i hus i etpar uker nå, etter en ferie i Danmark, så lurer jeg på hvilke symptomer du hadde?

Hadde du feber??

Jeg hadde feber men den kom ikke skikkelig før 3-4 dagen, da skvatt den opp i 39,5. Mora mi fikk feber med en gang, men hun var mye sykere enn jeg. Ellers hadde jeg alle symptomene det står om i avisene, men hos meg var hosten verst (jeg har litt astma så sikkert derfor) - jeg tror aldri jeg har surklet så mye...

Ungene har bare hatt 38,4 som makstemp og har ikke vært særlig syke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Godt å høre at dere har fått en mild form for det da.. Ville gjerne hatt det en sånn mild form for det sjøl og blitt feridg med det.. Litt bekymra siden ejg har dårlig immunforsvar, men håper å slippe unna, eller få en "vanlig" influensa, og ikke innleggelse osv. hvis jeg ikke slipper unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg hadde feber men den kom ikke skikkelig før 3-4 dagen, da skvatt den opp i 39,5. Mora mi fikk feber med en gang, men hun var mye sykere enn jeg. Ellers hadde jeg alle symptomene det står om i avisene, men hos meg var hosten verst (jeg har litt astma så sikkert derfor) - jeg tror aldri jeg har surklet så mye...

Ungene har bare hatt 38,4 som makstemp og har ikke vært særlig syke heller.

Hadde barna dine vondt i ledd og muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde barna dine vondt i ledd og muskler?

Ja, 7-åringen hadde vondt i knærne og "der føttene henger fast i beina" som hun sa. I tillegg hadde hun vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, 7-åringen hadde vondt i knærne og "der føttene henger fast i beina" som hun sa. I tillegg hadde hun vondt i hodet.

Takk for svar. Da ser jeg definitivt bort fra svineinfluensa for junior, der var det ingen muskel/ledd-smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! På en måte synes jeg dere er heldige. Ferdig med det uten å bli fryktelig syke osv.... Godt dere er på bedringens vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...