Gå til innhold

Firlinger

AAA

Anbefalte innlegg

Det var jo snakk om at de små hadde dårlig imunnforsvar og at tidlig barnehagestart ikke var gunstig. Jeg skulle gjerne visst hvor den informasjonen kom i fra. Det kan jo tenkes at det er leger som har rådet henne til å utsette barnehagestarten, men at det ikke kom frem i artikkelen. ellers har jo media en stor makt i forhold til hvordan de ønsker å fremstille en person. Det hun sa kan jo ha vært mye mer nyansert, men at de har valgt å trekke frem noe og ikke hele forklaringen. Jeg vet ikke, skulle gjerne sett noen flere artikler med henne, om jeg får samme inntrykket da.

Mange premature blir av leger anbefalt å vente med barnehagestarten, ikke noe uvanlig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• hidi, the scorpion

5

• cecily

3

• jubalong70

2

Gjest MayLynn

Akkurat denne gangen mente jeg faktisk ikke noe, uvanlig nok til meg å være, utover at jeg syntes det var uklart hva du mente og hvilke lovreguleringer du egentlig viste til. Når jeg nå er kjent med din prinsipielle holdning og leser innleggene dine på nytt forstår jeg hva du mener.

Ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Utrolig nydelige, men fy søren altså - jeg misunner dem ikke!!!

Et spørsmål helt på siden: er moren asiat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren så da veldig nordisk ut? Men jeg tipper nok at far har noe "mørkere" gener, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildene ser det ikke slik ut, men ungene har definitivt asiatiske trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest best wishes

Ja, faktisk mener jeg at man da bør vurdere abort hvis det er fire stk på vei og hun anser det som umulig, tøft og vanskelig å ha ansvaret aleine.

(Er ikke sikkert at denne moren har/hadde det sånn, da)

Hvis det hadde vært meg som hadde blitt gravid med firlinger etter en one night stand så hadde jeg vært dønn fortvilet over situasjonen. Men det hadde ikke falt meg inn å ta å abort. I følge mitt livvsyn så kan jeg ikke jeg bestemmer over livet til et annet individ/foster. Du må gjerne mene noe annet, men du må også ha respekt for de som har et annet syn enn deg.

Det er noe annet å bli gravid med firlinger spontant, noe som er ekstremt sjeldent, og det å få dem etter prøverør, som gir en viss risiko for flerlinger.

At ingene av ungene har funksjonshemninger etter den premature fødselen er også et lykketreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de ikke klonet da, de har 2 foreldre. ;)

Noe så umoralsk som flerlinger etter en ONS, har nok moren stelt i stand helt på egen hånd

tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mxmxmxm

Noe så umoralsk som flerlinger etter en ONS, har nok moren stelt i stand helt på egen hånd

tror

Ganske vilt at det var med en mørking også. *tiske hviske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...