Gjest GA Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 -det har jeg sett en gang i løpet av de siste 10 årene. Noen som vet om det finnes? Er på jakt etter perfekt storesøstergave til niesa mi på 3,5 som akkurat har blitt storesøster. Hun leker at alt mulig er miksofoner for tiden, så jeg håpet å finne noe hun kunne bruke. -er altså ikke på jakt etter avansert dyrt karaokeanlegg eller High School Musical-effekter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toys r us Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Toys'r'us og alle slike store leketøysforretninger har slike. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toys r us Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 en ting jeg glemte - mange av disse følger det kun batterier med, men kjøper man en universal batterieliminator på clas ohlson eller lignende, kan de gå på strøm også. Kan være greit for å slippe å skifte batteri så ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Toys'r'us og alle slike store leketøysforretninger har slike. Hvor er Toys R Us i Norge da? (jeg veit om en i Tacoma, men har ikke vært i en sånn siden jeg flyttet hjem fra USA for 15 år siden) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trampetroll Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvor er Toys R Us i Norge da? (jeg veit om en i Tacoma, men har ikke vært i en sånn siden jeg flyttet hjem fra USA for 15 år siden) Trondheim, Sarpsborg, Oslo, Sandvika, Nyborg, Bergen, Sandnes, Kristiansand 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Trondheim, Sarpsborg, Oslo, Sandvika, Nyborg, Bergen, Sandnes, Kristiansand :-) Takk! Litt langt unna meg allikevel, men jeg tror jeg sparer ideen til jul/bursdag, og innen den tid kommer jeg meg vel inn til Oslo eller et av de andre stedene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toys r us Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor er Toys R Us i Norge da? (jeg veit om en i Tacoma, men har ikke vært i en sånn siden jeg flyttet hjem fra USA for 15 år siden) Jeg skrev toys r us mest som en beskrivelse av en hvilken som helst (stor) lekebutikk som har en del "plastikk-leker", altså ikke en Sprell-butikk eller en "riktige leker"-butikk som bare selger Brio-togbane og slikt. Så jeg ville hørt i alle lekebutikker der du bor, det er rart om en ikke har en barne-cd-spiller med mikrofon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skrev toys r us mest som en beskrivelse av en hvilken som helst (stor) lekebutikk som har en del "plastikk-leker", altså ikke en Sprell-butikk eller en "riktige leker"-butikk som bare selger Brio-togbane og slikt. Så jeg ville hørt i alle lekebutikker der du bor, det er rart om en ikke har en barne-cd-spiller med mikrofon. Har sjekka de tre leikebutikkene vi har her i byen og de har ikke. Men jeg har funnet i nettbutikker, så da venter jeg til jul tenker jeg. Takk for hjelpen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.