trampetroll Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Takk! Jeg er nok for gammel til å ha hørt om dette, hvis klubben startet i 1990. Men jeg husker såvidt Tuppen og Lillemor-bladene, og de hadde jeg nok neppe gjemt på til neste generasjon... Den startet i 87 ;-) Tuppen og Lillemor-bladene opphørte i 90. Jeg husker godt bladene, for de este jeg iblant, men bøkene har jeg aldri lest. Det var imidlertid noen andre i klassen som ble medlem helt i starten. Vi var en sånn traust familie som fikk bøkene gjennom bokklubbens barn, vi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 "Alle" her inne vet tydeligvis hva TL-bøkene var for noe, uten om meg... Er det en serie? Jeg husker jeg leste massevis av jentebøker, "ungpikebøker" og pensjonatskolebøker da jeg var liten. Det var himmelrike å få låne kassevis av bøker av en tante, husker jeg. Etter en stund innså jeg at alle historiene var nesten like, og gikk lei. Jeg syns generelt ikke bøker skal kastes. Og jeg tror heller ikke det gjør noen skade å lese "dårlig" litteratur, bare det fremmer leseglede. ''Jeg syns generelt ikke bøker skal kastes. Og jeg tror heller ikke det gjør noen skade å lese "dårlig" litteratur, bare det fremmer leseglede.'' Jeg er helt enig altså, bare for å ha sagt det! ))) Som de fleste (?) andre på min alder slukte jeg Gulltopp, Bobsey-barna, Lykke-barna, Nancy Drew og Hardy Guttene som ung ungdom og jeg tror det la et flott grunnlag for leselysten videre. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 ''Jeg syns generelt ikke bøker skal kastes. Og jeg tror heller ikke det gjør noen skade å lese "dårlig" litteratur, bare det fremmer leseglede.'' Jeg er helt enig altså, bare for å ha sagt det! ))) Som de fleste (?) andre på min alder slukte jeg Gulltopp, Bobsey-barna, Lykke-barna, Nancy Drew og Hardy Guttene som ung ungdom og jeg tror det la et flott grunnlag for leselysten videre. ) Å, disse bøkene fikk jeg av foreldrene mine fra de var yngre. Jeg elsket å lese Bobsey.barna og Nancy Drew ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Å, disse bøkene fikk jeg av foreldrene mine fra de var yngre. Jeg elsket å lese Bobsey.barna og Nancy Drew ;O) Leste masse annet jeg lånte på biblioteket også, men hadde mange bøker fra disse seriene selv. ) Tror sannelig noen ligger i kjelleren ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.