Gjest tutta møst Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvor gammelt bør et barn være før det sitter i et barnesete som er vendt framover? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Anbefales 3-4 år, noe jeg svært sjelden ser. Jenta vår satt bakover til hun var 3 år, gutten snudde vi da han var 2,5 år og han ikke var komfortabel i et hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Generelt er svaret lengst mulig, men jeg har inntrykk av at de fleste sitter fremovervendt når de blir 3-4 år gamle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Minst 4 år sies det i Sverige ihvertfall. Vi snudde snuppa da hun var nøyaktig 3 år... Venner av meg har snudd barna allerede som 1-åringer pga konstant hyling og/eller bilsyke. Jeg kjenner at jeg føler det er tidlig, men det er selvfølgelig ikke min sak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 3-4 år sier de nå visst. Mine ble snudd tidligere, ellers spydde de bare vi kjørte på butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er sterkt anbefalt at ungene sitter bakovervendt til de er minst 4 år og lengre om forholdene er til stede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det anbefales at ungene sitter bakovervendt så lenge som mulig, helst til 4 år. Vi snudde stolen til minstemor da hun var drøyt 3 1/2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Som andre sier så anbefales det at barnet sitter bakovervendt til det er 3-4 år. Vi snudde setet til minstejenta nå til ferien, hun ble 3 år i går. Hun har vært en del bilsyk på lengre turer, så det var grunnen til at hun ble snudd nå før vi skulle farte langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.