Gjest tutta møst Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hvor gammelt bør et barn være før det sitter i et barnesete som er vendt framover? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Anbefales 3-4 år, noe jeg svært sjelden ser. Jenta vår satt bakover til hun var 3 år, gutten snudde vi da han var 2,5 år og han ikke var komfortabel i et hele tatt. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Generelt er svaret lengst mulig, men jeg har inntrykk av at de fleste sitter fremovervendt når de blir 3-4 år gamle. 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Minst 4 år sies det i Sverige ihvertfall. Vi snudde snuppa da hun var nøyaktig 3 år... Venner av meg har snudd barna allerede som 1-åringer pga konstant hyling og/eller bilsyke. Jeg kjenner at jeg føler det er tidlig, men det er selvfølgelig ikke min sak! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 3-4 år sier de nå visst. Mine ble snudd tidligere, ellers spydde de bare vi kjørte på butikken. 0 Siter
cecily Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Det er sterkt anbefalt at ungene sitter bakovervendt til de er minst 4 år og lengre om forholdene er til stede. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Det anbefales at ungene sitter bakovervendt så lenge som mulig, helst til 4 år. Vi snudde stolen til minstemor da hun var drøyt 3 1/2. 0 Siter
April Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Som andre sier så anbefales det at barnet sitter bakovervendt til det er 3-4 år. Vi snudde setet til minstejenta nå til ferien, hun ble 3 år i går. Hun har vært en del bilsyk på lengre turer, så det var grunnen til at hun ble snudd nå før vi skulle farte langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.