Gå til innhold

Sjekke barnehagen

Gjest Ukjent for oss

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent for oss

Vi kom fra ferie i dag og vi hadde fått brev om at gutten på 10 mnd har fått barnehageplass i en familebarnehage.Ikke den vi søkte på men er glad at vi har fått plass. Men barnehehagen er ukjent og ingen jeg kan spørre om de kjenner til den. Ser det rart au vist vi bare stikker innom i morgen å hilser på å ser oss omkring før vi svarer om vi vil ha plassen. Vimå svare innen 2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

I morgen er første dag etter ferien hos de fleste bhg, og gjerne litt kaotisk - så jeg ville ringt på morgenen og sagt at du gjerne ville komme innom å se før du svarer på tilbudet, og spør når det passer.

På den måten kan de velge selv når det passer, og evnt utsette fristen om du trenger det :)

Det er HELT normalt at folk kommer på besøk før de aksepterer, nesten alle våre familier har gjort det :)

Og det er flere som kommer på besøk for å se før de skal søke også, så det kan jeg aldri tenke meg er noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest mikkelina

Selvfølgelig bør dere gjøre dere kjent med tilbudet før dere svarer. Dere er jo også heldige som har fått plass, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...