Gjest Ukjent for oss Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vi kom fra ferie i dag og vi hadde fått brev om at gutten på 10 mnd har fått barnehageplass i en familebarnehage.Ikke den vi søkte på men er glad at vi har fått plass. Men barnehehagen er ukjent og ingen jeg kan spørre om de kjenner til den. Ser det rart au vist vi bare stikker innom i morgen å hilser på å ser oss omkring før vi svarer om vi vil ha plassen. Vimå svare innen 2 dager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mxmxm Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ville ringt først og hørt om det passet, men helt OK å ta en tur ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I morgen er første dag etter ferien hos de fleste bhg, og gjerne litt kaotisk - så jeg ville ringt på morgenen og sagt at du gjerne ville komme innom å se før du svarer på tilbudet, og spør når det passer. På den måten kan de velge selv når det passer, og evnt utsette fristen om du trenger det Det er HELT normalt at folk kommer på besøk før de aksepterer, nesten alle våre familier har gjort det Og det er flere som kommer på besøk for å se før de skal søke også, så det kan jeg aldri tenke meg er noe problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Selvfølgelig bør dere gjøre dere kjent med tilbudet før dere svarer. Dere er jo også heldige som har fått plass, da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.