Verftet Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har fått distrikt Cartagena. Noen som har vært der? Har ikke vært adopsjoner der siden 2002 sier AF. Finner lite om adopsjoner fra dette stedet på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esperà Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer så mye med distrikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med distrikt - da går dere superspennende uker i møte! Jeg kjenner dessverre ikke til distriktet, men vil tro at du finner noen som kan hjelpe deg på www.onskebarn.no sitt medlemsforum. Men det ser ut til å være på serverskift nå, så da får du smøre det med tålmodighet til det er oppe og går igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med distrikt! Kjekt å se en gladmelding her - og håper at du snart kan legge inn en til Lykke til med den spennende tiden framover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegre Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har ei venninne som er gift med en colombianer. De bor i Norge men reiser til Colombia 2. hvert år. Hun har reist mye, og sier at det er en av de vakreste byene hun har vært i. "Dere MÅ reise dit neste gang dere er i Colombia!", sier hun. Dere kommer nok til å fa et fantastisk opphold. Da vi hentet det ene barnet vårt så fikk vi vite om en norsk familie som var i cartagena og som hadde vært der i 2 mnd pga en dommer som trenerte/motarbeidet internasjonale adopsjoner. Tror faren måtte reise tilbake til Norge (måtte på jobb), mens mora ble igjen for å avslutte saken.Dette er en noen år siden og regner med det har endret seg, men kanskje derfor det ikke har vært så mange adopsjoner derfra? Lykke til - nå er dere snart i mål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cali06 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gratulerer så mye med distrikt. grattis med distrikt!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gratulerer med Cartagena som distrikt. Håper at dere nå snart blir foreldre med dette som distrikt, Vi har kun vært der som backpackere i 2000. Cartagena er et flott sted, med skikkelig kolonistil. trange fargerike gater med flotte balkonger. (inne i gamlebyen, innenfor murene) vi reiste ikke så mye rundt ellers. har selv en gutt som er født i Bogota, og vi var sist i Colombia sommeren 2003. Lykke til med den siste ventetiden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ketty Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei!! jeg er veldig sjelden innom her, så nå ble jeg kjempeglad som fikk med meg denne fantastiske nyheten:) Gratulerer så mye med distrikt!!! Har venner som har vært på ferie i Cartagena (de er VELDIG bereist), og iflg dem er Cartagena det flotteste stedet de noen gang har vært. Vi fikk distrikt Valledupar 7. juli. Valledupar ligger nordvest i Colombia (ikke så lang fra Cartagena tror jeg). Ikke mange tildelinger fra dette distriktet heller gjennom årene, så vi er kjempespente. Iflg oversikten til AF kan vi forvente et opphold på ca 3 uker, og det passer fint for oss som skal ha med oss to skolegutter på hentereise. De gleder seg sånn til ENDELIG å få hente en lillesøster eller -bror. Kanskje vi sees i Bogotá? Det hadde vært veldig kjekt. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin691365380881 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gratulerer så mye til dere begge - spennende med "nye" distrikt. Kanskje man kan tro at det snart er barn på gang Det er ofte at det går raskere med et forholdsvis ukjent distrikt. Jeg ønsker dere lykke til begge to og gleder meg til jubel-mail! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru EOS! Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gratulerer mye med distrikt både Verftet og ketty. Håper dere snart får tildeling. Vi vil gjerne ha dere ut av "køen", slik at vi kan rykke to skritt fram :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
escimo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gratulerer med distrikt både til Verftet og til Ketty!! Jeg har ikke skrevet noe her på flere år, men er innom av og til og leser.. :-) Håper telefonene ringer snart! Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verftet Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hei!! jeg er veldig sjelden innom her, så nå ble jeg kjempeglad som fikk med meg denne fantastiske nyheten:) Gratulerer så mye med distrikt!!! Har venner som har vært på ferie i Cartagena (de er VELDIG bereist), og iflg dem er Cartagena det flotteste stedet de noen gang har vært. Vi fikk distrikt Valledupar 7. juli. Valledupar ligger nordvest i Colombia (ikke så lang fra Cartagena tror jeg). Ikke mange tildelinger fra dette distriktet heller gjennom årene, så vi er kjempespente. Iflg oversikten til AF kan vi forvente et opphold på ca 3 uker, og det passer fint for oss som skal ha med oss to skolegutter på hentereise. De gleder seg sånn til ENDELIG å få hente en lillesøster eller -bror. Kanskje vi sees i Bogotá? Det hadde vært veldig kjekt. Hilsen Hei ketty. Så at dere også hadde fått distrikt. Hadde vært kjekt om vi var i Bogota samtidig. Vi får krysse fingrene for at den STORE telefonen snart ringer . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gratulerer så masse med distrikt Håper dere får Telefonen fort-fort!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest colo03 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så masse. Når sendte dere papirene til Colombia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verftet Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer så masse. Når sendte dere papirene til Colombia? Hei Vi sendte papirene i juli 06. Altså 3 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colombiamamma Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gratulerer så mye med distrikt! Er svært lenge siden jeg har vært her inne nå, så superkoselig å se at en av de "gamle" nå har fått distrikt. Håper tiden frem til den store telefonene ikke blir alt for lenge. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vnr Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 grattis med distrikt!!!! Gratulerer med distrikt Vet ihvertfall at den kvinnelige boxeren Cecilie Brekhus er fra Cartagena 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.