Gjest høstløv Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Da guttungen fikk utlevert bærbar PC på videregående fikk han låne sekk samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Åkei åkei åkei! Trodde ikke man blandet seg noe særlig i slike ting overhodet for så store ungdommer jeg. Det er jo lettere å titte på sekker på nett, før man raser byen rundt å leter. Man får sett hele spekteret på et kvarter, for å finne ut hva man liker. Jeg surfer ofte sammen med ungene før nye innkjøp, og det er ikke særlig annerledes for større barn/ungdom, vil jeg tro. Det er smart å forsikre seg om at sekk etc ikke er _bare_ kult, men praktisk i tillegg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 *ler godt* Tydelig at du kjenner til sjargongen godt Lotte Det er deilig å "treffe på" slike som deg innimellom strabasene for selv om jeg er veldig takknemmelig for den hjelpen jeg kan få her inne til tider så er det virkelig noen ganger omtrent ikke verdt det for huskestue det kan bli av ingen ting For en stund tilbake så fikk jeg "så hatten passet" gang på gang forde jeg stilte et spørsmål som noen klarte å få til at gjorde meg til statssnylter og løgner og det som omtrent verre var Og det eneste jeg lurte på var hva noen hadde krav på. Og så var det en enkel sjel som la ut en link og vips, så fikk jeg greie på akkurat det jeg lurte på. Da husker jeg at jeg lurte på hva slag rovdyr som levde her inne *ler* akkurat som noen noen ganger bare sitter og venter på et feil ord, en feil komma, et uteglemt "ikke" ol for bare å få høvlet over deg til blodet pipler Var ikke sånn nå altså men jeg tror en del her inne godt kunne puste litt dypere og senke skuldrene litte grann mer før de åpner et innlegg og gjør seg klar til å svare Folk trekker slutninger kun ut i fra sitt eget lille hode. Noen ganger logisk, andre ganger temmelig ute på feil jorde ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg var innom Morris i dag og kikket litt..lurt å vite hva som finnes før man tar med disse tenåringene for å handle.... Morris er en veske/koffertbutikk og hadde stort utvalg av ransler/sekker og skuldervesker nå. Vi venter til skolen starter, så får 16-åringen finne ut hva han vil ha, mor/far må være med å betale... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herminegrang... Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Min 13 årige datter, som skal begynne på ungdomsskolen nå, valgte helt svart bergans skolesekk, 35 liter. En temmelig lik som søsteren også valgte for to år siden da hun var 13. Jeg rådet dem begge til å ha svart, pga da kan de ha dem lenge, og fargen er jo tidløs. Min 15 årige datter har også hatt god bruk for sekken, hun har båret mange kilo med bøker til og fra skolen med den. det hadde ikke nyttet med noen skulderveske. Vi har alltid kjøpt bergans sekker til våre barn, de er gode for ryggen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herminegrang... Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Min 13 årige datter, som skal begynne på ungdomsskolen nå, valgte helt svart bergans skolesekk, 35 liter. En temmelig lik som søsteren også valgte for to år siden da hun var 13. Jeg rådet dem begge til å ha svart, pga da kan de ha dem lenge, og fargen er jo tidløs. Min 15 årige datter har også hatt god bruk for sekken, hun har båret mange kilo med bøker til og fra skolen med den. det hadde ikke nyttet med noen skulderveske. Vi har alltid kjøpt bergans sekker til våre barn, de er gode for ryggen. glemte å si at sekkene blir kjøpt i sportsbutikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.