Gjest bahiaaa Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei! Jeg er ei jente på 14 år som er svært plaget med akne, hudormer og store porer. Jeg har vært til fastlege og har fått en krem som heter differin, og det har blitt littegrann bedre med kvisene, men jeg har fått kjempestore porer ved siden av nesen, og hudormer på nesen min. Jeg synes at det er så ubehagelig å vise meg ute i dagslys, siden jeg har rødheter i annsiktet mitt, sånn at det ser ut som om jeg er solbrent hele tiden. Jeg føler meg så forferdelig stygg til tider, men doktoren min sier at jeg har forbedret meg siden sist jeg var til han. Joda, kanskje det, men da har han ikke sett meg i dagslys. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva med å bruke litt brunkrem (samme farge som huden din), til å tone ned rødheten litt...? Bruk svamp til å påføre, og så husker du å fjerne det på kvelden;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest memories Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei! For det første..huden kommer til å ordne seg etterhvert.. Men inntil da kan det jo være greit å bruke litt sminke ol. om du ikke føler for å vise deg i dagslys. Siden du er plaget med akne, kan foundation forverre dette problemet. Derfor kan det være greit at du skaffer deg mineral-foundation. Denne tetter ikke porene, men derimot er bra for huden. Når jeg har kviser, eller rødhet, bruker jeg å smøre på sinksalve om kvelden på dette. Neste dag er som regel rødheten borte og huden har roet seg veldig.. (er veldig flink å pille på huden og kviser, så blir rød og opphovnet av det..men sink-salve gjør at det forsvinner raskt). Håper du finner ut av det, og at du kan kose deg i dagslys igjen:) klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amella Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ansiktsmasker hjelpe :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraveM Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hei, jeg vil absolutt anbefale deg å gå til en hudlege med problemene dine, for han/hun er den beste til å finne løsning for deg - ikke hudpleiere. Tetracyclin er det som oftes blir tilbudt, etter kremer, og dette hjelper mange. Se forøvrig nettsiden til nrk og søk opp episoder av serien Pinlige sykdommer, der tok de for seg temaet ungdom og problemhud. Hilsen ei som har laaaaang erfaring med hudproblemer, men ble til slutt bedre. Hudpleie er mest for luksusfølelse, ikke for en ung lommebok.. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.