Liliaceae Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har fått myggstikk helt nederst på øyelokket, der hvor øyevippene er festet. Selvsagt på begge øyelokkene. Kjempeirriterende!!! Andre som har fått myggstikk på irriterende og merkelige steder? (og, ja... jeg kjeder meg litt i kveld!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xs Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ha ha! Utrolig bra gjort! Jeg hadde 3 loppestikk oppover leggen en gang. De klødde sinnsykt og var som store myggstikk. Nå er det flust med flygemaur ute her og det er skikkelig ekkelt. Men de stikker ikke heldigvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Myggstikk er alltid irriterende og på irriterende steder.. I år er jeg kun stukket èn gang - på leggen. Det gikk infeksjon i stikket.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fikk to på rumpa i går, og de er store som egg for jeg er allergisk. Klør som f... så ser ut som jeg går å klør meg i rumpa, hehe.. Nice.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
srp1365380487 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, UNDER selve øyenlokket, altså på innsiden! Jeg så ut som Muhammed Ali på en litt uheldig dag, øyet ble som en ballong! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.