Gjest Gjør du? Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Henger dere ut balkongflagg når barna har bursdag? På swlvw dagen og når selskapet er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Vi gjorde det når vi hadde balkongflagg. Men nå har vi bare flaggstang, og det er så styrete, så vi dropper det. Flagget er kun oppe på 17mai. Ellers henger vimpelen oppe året rundt. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Vi flagger på barnas bursdag. (Flaggstang) Det er koselig å gjøre dem den æren. Ellers prøver vi å huske offentlige flaggdager, men noen glipper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ja, vi flagger på bursdager. Mannen henger ut flagg på min bursdag, og jeg på hans. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Vi flagger (ikke flagrer, det er noe annet!) når ungene har bursdag - både på selve dagen og når de har selskap. Vi flagger ikke på de voksnes bursdager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 nei. Flagger kun på 17 mai. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Vi flagrer (hihi) på ungenes bursdager ja. Ikke med balkong-flagget, men de små som ungene bruker i 17-mai-toget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har ofte tenkt tanken før dagen har vært der, men så glemt det når det er tid for det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, alltid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, både flagrer og flagger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg flagrer rett som det er *knis* Flagger gjør vi på bursdager og 17. mai. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Flagrer hele tiden her hos oss. Ellers så flagger vi ja på bursdager og ellers spesielle anledninger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøye med det Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 På selve dagen, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jepp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggdama Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flagrer hele tiden her hos oss. Ellers så flagger vi ja på bursdager og ellers spesielle anledninger :-) Hva betyr egentlig flagrer? (trodde det var når buksene var litt for korte og sånn) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggdama Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flagring vet jeg ikke hva er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva betyr egentlig flagrer? (trodde det var når buksene var litt for korte og sånn) Dette sier ordboken: Sitat: " flagre v1 (norr flǫgra, besl med flagg) flakse; blafre sommerfuglene f-t gjennom lufta / f- av sted / gardinen f-t ut gjennom vinduet / f- i vinden / adj i pr pt: med f-nde hår, slips" http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=flagre&sourceid=Mozilla-search 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggdama Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dette sier ordboken: Sitat: " flagre v1 (norr flǫgra, besl med flagg) flakse; blafre sommerfuglene f-t gjennom lufta / f- av sted / gardinen f-t ut gjennom vinduet / f- i vinden / adj i pr pt: med f-nde hår, slips" http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=flagre&sourceid=Mozilla-search Der lærte jeg noe nytt. Takk. (innvandrer jeg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.