Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 På gulvet..? Sånn foran beina dine? Synes ikke det hørtes særlig praktisk ut jeg, gitt.. :-( Hvorfor ikke? Den mest behagelige flyturen vi noen gang har hatt med helt små barn, var den gangen vi fikk sitte helt framme og hadde ekstra god beinplass De to yngste sov på gulvet hele veien og den eldste titta på DVD-film. Utrolig avslappende tur for mor og far 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 På gulvet..? Sånn foran beina dine? Synes ikke det hørtes særlig praktisk ut jeg, gitt.. :-( Enten må du sitte med barnet på fanget hele turen, ellers kan barnet få ligge i fred på gulvet dersom det sovner. Da er i hvert fall ikke jeg i tvil om hva jeg foretrekker. Snuppa mi på 10 legger seg fortsatt på gulvet og sover dersom vi reiser på nattan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mana deblo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Med en liten unge hadde jeg ruslet ute på kveldene. Ungen sover sikkert i vogna. Så får håpe trilla har sovestilling. Ellers hadde jeg tatt med egen vogn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvorfor ikke? Den mest behagelige flyturen vi noen gang har hatt med helt små barn, var den gangen vi fikk sitte helt framme og hadde ekstra god beinplass De to yngste sov på gulvet hele veien og den eldste titta på DVD-film. Utrolig avslappende tur for mor og far Det der to ulike ting å sitte helt fremst med god plass til veggen - kontra midt i en seterad der man knapt får plass til sine egne bein. Og attpåtil ha en baby der.. ser ikke den nei. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Enten må du sitte med barnet på fanget hele turen, ellers kan barnet få ligge i fred på gulvet dersom det sovner. Da er i hvert fall ikke jeg i tvil om hva jeg foretrekker. Snuppa mi på 10 legger seg fortsatt på gulvet og sover dersom vi reiser på nattan. Kanskje hvis man sitter helt fremst der det er god plass frem til veggen, men ikke midt i en seterad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det der to ulike ting å sitte helt fremst med god plass til veggen - kontra midt i en seterad der man knapt får plass til sine egne bein. Og attpåtil ha en baby der.. ser ikke den nei. :-) Vi har gjort det også, vi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.