Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den årlige testen: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article488790.ece Bergans XO på topp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Artig - årets vinner kjøpte vi i mai siden snuppelure da fyllte 6 år og begynner på skolen på mandag. Har riktignok et sommerfuglmotiv (fjorårets model kanskje?) men det viktigste for henne - den er rooooosa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Artig - årets vinner kjøpte vi i mai siden snuppelure da fyllte 6 år og begynner på skolen på mandag. Har riktignok et sommerfuglmotiv (fjorårets model kanskje?) men det viktigste for henne - den er rooooosa! Roooosa er viktig for småjenter! :-) Guttungen fikk en tøff Bergans til bursdagen sin. Jeg er letta over at den ikke er slakta i test ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Storebror fikk Bergans. Til lillebror har vi valgt Beckman, har ikke vært så glad i glidelåslukkingen på Berganssekken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249987754' post='4191178] Roooosa er viktig for småjenter! :-) Guttungen fikk en tøff Bergans til bursdagen sin. Jeg er letta over at den ikke er slakta i test ;-) ''Guttungen fikk en tøff Bergans til bursdagen sin. Jeg er letta over at den ikke er slakta i test ;-) '' Er du ikke klar over at skolesekk til bursdag er FYFY på dol!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Å, det var greit å få lest den nå. Skal ut å kjøpe skolesekk om en times tid! Takk. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 ''Guttungen fikk en tøff Bergans til bursdagen sin. Jeg er letta over at den ikke er slakta i test ;-) '' Er du ikke klar over at skolesekk til bursdag er FYFY på dol!? Jo, selvfølgelig. Jeg fikk da passet mitt påskrevet forleden. Men se som det bryr meg da... Han valgte forøvrig ut sekken selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249989179' post='4191197] Jo, selvfølgelig. Jeg fikk da passet mitt påskrevet forleden. Men se som det bryr meg da... Han valgte forøvrig ut sekken selv. :-) ''Jeg fikk da passet mitt påskrevet forleden'' Det visste/husker jeg ikke, men det forundrer meg ikke :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Egentlig ikke så overrasket over at Bergans kom på topp jeg. Guttungen her skal starte i 3. han fikk Bergans når han startet i 1. klasse. De ser jo fortsatt ganske like ut - bortsett fra mønster og farge. Vi og han har vært utrolig fornøyd med sekken. Ser fortsatt veldig fin ut. Og at det kun er glidelås har ikke vi sett på som noe ulempe. Det er med et regntrekk - og han har brukt det noen få ganger. Men har også vært på tur i plaskende regnvær og snøvær uten at det har blitt vått igjennom. Også går det fint å plassere/henge jakke gjennom andre reimer på sekken. Han skal fortsatt bruke samme sekk i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ''Guttungen fikk en tøff Bergans til bursdagen sin. Jeg er letta over at den ikke er slakta i test ;-) '' Er du ikke klar over at skolesekk til bursdag er FYFY på dol!? Min fikk også skolesekk til bursdagen i juni - iler i dekning. (han fikk DS også...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, da har vi altså kjøpt en god sekk med andre ord :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ''Guttungen fikk en tøff Bergans til bursdagen sin. Jeg er letta over at den ikke er slakta i test ;-) '' Er du ikke klar over at skolesekk til bursdag er FYFY på dol!? Ja, hvordan i alle dager kan hun finne på noe slikt?? Og så fortelle om det her da...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eeeeeeo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Beckman sekken er solid som sekk, men etter tre år ryker reimer, glidlåser til alle de så ekstrarom. Jeg vil prøve Bergans denne gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Beckman sekken er solid som sekk, men etter tre år ryker reimer, glidlåser til alle de så ekstrarom. Jeg vil prøve Bergans denne gangen. En sekk som har blitt brukt daglig i tre år, er en god sekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eeeeeo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250147995' post='4192399] En sekk som har blitt brukt daglig i tre år, er en god sekk. Jeg enda opp med den samme sekken igjen i år. :-)) Beckman 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Begge mine har den. Kjempebra sekk! Er mest overrasket over at Fjällräven-sekken fremdeles produseres jeg da. Den hadde jeg som skolesekk en stund i sin tid, og makan til vond sekk å bære på!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Begge mine har den. Kjempebra sekk! Er mest overrasket over at Fjällräven-sekken fremdeles produseres jeg da. Den hadde jeg som skolesekk en stund i sin tid, og makan til vond sekk å bære på!! Jeg hadde også den fra Fjällreven, hehe! Først en blåturkis, så en svart, den gang da på 80-tallet ;-) Det finnes jo ikke bærekomfort i denne sekken, så den burde vært knust i en EU-kontroll *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.