Lillemus Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis det var slik er jeg helt enig med deg, men det er det ikke. Det vet jeg med sikkerhet. Det er bare sånn den familien er :-) Verdier vet du......... Da blir det noe helt annet, vanlig sikkerhetsutstyr er ikke noe barn skal være nødt til å spare til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis det var slik er jeg helt enig med deg, men det er det ikke. Det vet jeg med sikkerhet. Det er bare sånn den familien er :-) Verdier vet du......... Det var kanskje bare en fordeling av hva barnet skulle spare til og hva foreldrene skulle betale. Ungen kjøpte hjelmen og foreldrene sykkelen. I stedet for at ungen betalte en fjerdedel av sykkelen og foreldrene resten. Mine søskenbarn fikk i veldig ung alder å kjøpe sine egne klær. Jeg var ganske sjokkert da jeg høre at de måtte betale klærne sine selv allerede før de begynte på ungdomskolen. Selv var de strålende fornøyd, for de fikk jo lommepenger som skulle dekke dette, så de hadde stor frihet til å bestemme hvordan de ville disponere pengene sine. Jeg synes det er feil å si at barn skal slippe å spare til det ene eller det andre som de ønsker seg eller "trenger", man må bare passe på at det står i stil med hvilke muligheter de har for å spare og disponere penger til slike formål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.